This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Allanc

er så heldig jeg skal tilbringe 1 mdr i thailand med min kæreste. starter fra bangkok, og rejser ned gennem landet for at ende i phuket. nogle der vil anbefale nogle steder på den rejse, eller byer som man bare skal opleve?

Anonym Karin.

Hej.
    I skal ikke spilde jeres kostbare tid på Phuket!!! Tag i stedet til til øerne Ko Tao, Ko Samui, Ko Lanta og Khao Lak. Eller til Krabi og lej en båd – bare jer to og besøg de små øer i Ao Nang-bugten. I kan ikke nå alle øerne – læs lidt om dem og udvælg så, det I kunne tænke jer.
    God tur.

Anonym Allan C

Phuket er der hvor vi tager hjem fra, så vi slipper for at tage rejsen tilbage til Bangkok.
    der skulle også være nogle øer på den sidde der skulle være gode ?
    tak for svaret 🙂
    ser så meget frem til at nyde det, slappe af og ja.. bare holde fri 🙂

Anonym Allan C

Phuket er der hvor vi tager hjem fra, så vi slipper for at tage rejsen tilbage til Bangkok.
    der skulle også være nogle øer på den sidde der skulle være gode ?
    tak for svaret 🙂
    ser så meget frem til at nyde det, slappe af og ja.. bare holde fri 🙂

Anonym Thomas

Koh Lipe er fantastisk sammen med kæresten. Stille og romantisk. Når tempoet skal skrues lidt op, tager I den offentlige færge til Koh Phi Phi 🙂

Anonym xerex

jeg forestiller mig noget Koh Chang eller dertilhørende lille ø som fx. Koh Maak. lækkert sted for par især!!
    phi-Phi er lidt opreklameret og bliver nemt lidt trængt
    og ja, hold jer især fra phuket og pattaya.

Hvis i vil rejse langs østkysten ned, så besøg Cha-am og Hua Hin.
    herefter Koh Tao, Samui eller Phangan. Kan anbefale dykning på Koh Tao. Lækkert!!

Ved Phuket kan jeg anbefale at prøve at bo i Phuket Centrum hvor der er lokalt liv, eller søge væk fra de alt for overbefolkede områder!!!

Anonym Allanc

lyder super.. mange tak for de mange forslag. er selvf. modtagelig for mange flere, for skal ha en dag som jeg dediker til kæresten, så romantiken skal være i højsæde 🙂

Anonym MArtin

Hvor mange penge regner i med at bruge på en måned i Thailand?

Anonym Allan

TYak for svaret Heidi. vi tænker at tage få steder, og spare på alt rejserriet. men at søge oplevelserne. dykning primært. men som sagt, så skal jeg planlægge en meget special dag, hvor jeg tænker dykning, noget lidt vilder måske.. en sanse oplevelse af de store.. der mange muligheder, og er meget åbne.
    martin, vi tager 10.000. kr med til turen. og det skulle være rigligt. 🙂
    Allan

Anonym Heidi

Jeg syntes det ville være virkelig synd at gå glip af Chaing Mai! Her ser du det virkelige Thailand. Selvfølgelig er det lidt “touristet”, men stadig mere naturlig end mange andre steder i Thailand. I Chaing mai er der mange naturoplevelser, såsom trekking i RIGTIG regnskov, vandfall osv. + der er vildere oplevelser såsom “your own elephant for a day” og “flight of the Gibbons”! Fede ting.
    Så en mulig rute ville være: Bankok – Chaing Mai – Hua Hin (super lækkert) – Koh samui – Koh Phangan – Krabi – Koh Phi Phi og de små øer omkring – Phuket. Det skulle I kunne nå på 30 dage 🙂
    God tur.

Anonym Martin

De 10000 kr er udover flybillet og boligforhold?
    Jeg skal til thailand fra 1 december til 3 januar med en ven, og skal igang med planlægning nu her. Flybilletter har jeg set til 6500 kr tur/retur fra hamburg til Phuket.

Anonym Allan

de 10.000 kr er til leve omkostningerne (mad, drikke, sove steder osv). vores billetter er købt, og for 50 kr. ekstra kunne vi taget flyet fra Phuket, så vi ikke skulle tilbage til bangkok 🙂 så alt i alt løber det op i 18.000-20.000 kr og det for 2 pers. i et helt mdr. så syntes ikke det dyrt, for man bruger hurtig 10.000 kr på en uges charter. og det en mand

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account