Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3533547 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Mickro89

Hej allesammen
      Jeg og kæresten overvejer at tage et smut til thailand. Jeg kunne virkeligt godt tænke mig at ridde på en elefant i deres regnskov!!! er der nogen der har nogle erfaringer??
      Eller forslag til hvor opholdet skal foregå for at opleve mest muligt?
      vi ved ikke hvornår vi tager afsted regntid eller ej 😉

Mickro89

hmm er regnen ikke kun en halv time med meget intens regn??
        Har du en by du kan anbefale? 😀

Filipi

Når det er dansk vinter skal man opholde sig i nordthailand og omvendt når det er dansk sommer skal man opholde sig i sydthailand. Og det er på grund af regntiden. Hvis du skal se elephanter skal du op nord på, men hvis I vælger at tage afsted her til sommer så skal i nok regne med en del regn…

ChristianDC

Hvis i vil op nord på kan Chiang Rai anbefales, men læg lige et visit forbi Chiang mai først. Regnen er ikke så slem som folk siger, synes jeg ikke i hvert fald, og jeg har været både i nord og syd alle tider på året.

sanja

hej hej.

jeg har selv været på et trek i chiang mai som kilroy arrangerede. var med to overnatninger i junglen. 1. dag gik vi. 2. dag gik vi og afsluttede dagen med en tur på ca. en time gennem regnskoven til den sidste landsby vil skulle overnatte i. god oplevelse. sidste dag raftede vi på tømmerflåder. pris inklusoiv tog til chiang mai og en overnatning på ok godt hotel inden vi tog i junglen var ca. 1100 kr. virkelig god tur. det var også med mad i junglen..

kan anbefales.

sanja

der var i øvrigt ikke meget regn, men overskyet og det var rart når man skulle trekke – det var i juli for to år siden…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account