This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bregge

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne til Thailand for første gang, vi vil starte i Bangkok og derefter sydover, gerne Koh Samoi ell lign, et sted hvor man kan snorkle og opleve de fine strande.
    Vi skal afsted i ca 15 dage og vil gerne lidt forskellige steder.
    Nogen der kan anbefale noget og har nogle gode rejsetips

Mvh
    Thomas

Anonym Henrik

Hej

Hvis i vil snorkle ved gode strande vil jeg anbefale Koh Tao og eller Koh Phangan i stedet for Koh Samui. Koh Samui vælter sig efterhånden i store hoteller og resorts og er meget turistet. Vil i ride på elefant og se flotte vandfald kan Koh Samui anbefales. Alternativt kan i tage over til Krabi/ Koh Phi Phi området hvor i finder endnu bedre strande..
    Vælg eventuelt udfra hvornår på året i vil afsted, da der er stor forskel på vejret på øst/vest kysten afhængig af sæson.

Anonym Bregge

Hvad tid på året vil du anbefale at tage afsted

Anonym Henrik

Som tommelfinger regel, når det er sommer herhjemme skal i tage til Koh Samui, Koh Phangan. Når det er vinter herhjemme skal i tage til Krabi, Phuket, Koh Lanta osv..
    Tjek evt denne side for vejrtabeller:
    http://www.worldweather.org/089/m089.htm

Anonym Bregge

Mange tak for svaret, vi tager afsted til november medmindre andet kan anbefales.

Anonym Henrik

Hej

På det tidspunkt af året skal i bruge det meste af jeres tid ved Krabi, Koh Lanta, Phuket området.. Vejrmæssigt er november, det værste tidspunkt på året ved Koh Samui..
    Jeg var selv på Koh Samui i november for to år siden, meget overskyet, en del regn og høje bølger så svømning ved stranden store dele af tiden ikke kunne lade sig gøre..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account