Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3543174
     Tore B

      Hej mig og 2 af mine venner skal ud af at rejse her til foråret. Vi skal først en måned til New Zealand derefter en måned til Australien, hvor efter vi har 18 dage i Thailand. Vi har længe snakket om at vi skulle til New Zealand og Australien og nogenlunde lagt en plan for hvad vi skal. At vi også skal til Thailand, var enlig fordi at vi skal mellemlande der, og så tænkte vi, hvorfor ikke tage nogle dage der også? Dog har vi ikke rigtig sat os ind i hvad vi vil se i Thailand. Så håber lidt på, at der er nogen der kan give os lidt inspiration. Vi er der fra den 2 april til den 20 april. Vi lander i Bangkok og har tænkt os at være der et par dage, derefter har vi ingen planer.

      #3543177
       Kasper Jensen

        Hej Tore,

        det er jo et meget overordnet spørgsmål du stiller. Thailand er et stort land med mange forskellige muligheder, fra trekking, badeferie, storbyferie osv.
        Så vil i første omgang anbefale at I kigger lidt på nettet og evt. i nogle guide bøger for at se hvad I kunne tænke jer.

        Men for at give et MEGET overordnet billede af nogle af mulighederne, så er der masser af både kulturelle/historiske muligheder, såvel som trekking muligheder/naturoplevelser i det nordlige Thailand, f.eks. omkring Chiang Mai/Chiang Rai.

        I det nordøstlige Thailand er der ikke så mange turister som i det øvrige Thailand. Men her er der også mulighed for at få både naturoplevelser i Khao Yai (nationalpark), ligesom der er masser af muligheder for at se nærmere på nogle af de bygninger der er i området tilbage fra Khmertiden. F.eks. Phanum Rung, og bygningerne i Phimai. Derudover kan man rejse helt ud til Mekong floden.

        Så er der selvfølgelig alle øerne på begge sider af landet der betyder på masser af bade- og dykkemuligheder.

        Bangkok er en skøn by. Masser at se i både byen og i området omkring byen.

        Men hvis I har nogle mere specifikke spørgsmål er I selvfølgelig meget velkomne……

        #3543254
         Søren Hansen

          Hej Tore

          Jeg synes du skal prøve at ringe til Unique Travel, de har flere gange hjulpet mig med mine rejser i Thailand.
          Man får en super god service, de ved hvad de snakker om samt de er rigtig billige.

          Den sidste rejse i Thailand var på 15 dage, hvor vi startede med et par dage Bangkok inden vi tog til Koh Kood og Koh Chang.

          Håber de kan hjælpe dig

          VH Søren

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account