This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym helleklm

Hej.

Min kæreste og jeg skal på en 3 uger rejse til thailand til Nov. 2013
    vi har bla. planlagt og skal til koh samet, koh chang og koh kood. Spørgsmålet går på om hvorvidt vi skal bestille hotel hjemmefra eller det er billigere når vi er der? (vi vil gerne have god indkvartering)

Anonym Anonym

Hvis I vil være 100 pct sikker på et bestemt hotel, så skal I bestille nu. Ring til hotellet og overfør pengene. Det er dog ikke den billigste løsning.

Er I en smule ligeglade med hotellets navn men vil gerne have noget med komfort, så slår I koldt vand i blodet og gør ingenting nu.

Nov er ikke højsæson, der er bunker af hoteller af forskellig kvalitet, men fordelen ved at vente, er prisen. Det er nemmere at forhandle når I er der, og kan sige noget om antal dage.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Ok, tak for det gode råd 😉
    Så tror jeg vi venter.. det skal nemlig ikke være noget bestemt 🙂
    Mvh. Helle

Anonym jacob

kan evt anbefale nogle gode steder at bo op koh samed hvis det er .. har været der en 12-14 gange i løbet af det sidste år

på koh samed kan det være en god ide at bestille i forvejen hvis i ønsker at bo langs en af strandende, og ikke bare billigt oppe i byen.
    det er ikke rigtig til at rejse rundt på øen andet end i taxa, da vejene er ekstremt dårlige.

Anonym Anonym

Meget gerne 🙂 .. altid fantastisk med gode råd fra folk der kender til stedet 😉

Anonym jacob

mit favorit sted på koh samed er et hotel som hedder samed villa resort … man skal desværre bestille gennem deres egen hjemmeside, og overføre ved hjælp af bank overførsel.
    men hotellet er lækkert, lige meget hvilke værelser i snupper.
    ligger lige på stranden, der er strandsenge og håndklæder til hotellets gæster ( der er sjælendt strandsenge på strande i thailand )
    virkelig lækker morgenmads buffe er inkluderet i prisen.
    det ligger i gå afstand til alle strand restauranterne, og thailands bedste fireshow ( tro mig det er fedt, og jeg har set dem alle ) lørdag er bedst.

http://www.samedvilla.com/

som endnu et tip kan jeg anbefale en restaurant som hedder red ginger, den ligger i koh samed by, midt på hovedgaden, eget af en canadier. rigtig lækker thai mad, og sindsygt gode spareribs … it’s all about the sauce baby 😛
    hvis i vil bo billigere har han også værelser man kan leje, dog kun 3. de er også fine, dog har han en hang til farver 😉
    men han er en fed personlighed, og maden er rigtig lækker

http://www.redgingersamet.com/

Anonym helleklm

Tusinde tak for det gode tip 😉

Anonym jacob

så lidt, håber i får en fed tur … vil max anbefale 4-5 dage på koh samed da øen er ret lille og man derfor nemt kan komme til at kede sig.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account