This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym bamseline

Planlægger rejse til Thailand og Borneo fra aug-okt 2010. Problemet er bare at jeg planlagde månederne ud efter hvornår regntiden starter på Borneo (i okt. md.) Men de bedste måneder i Thailand er jo fra okt..

Men er det helt skidt med regn i sep. i Thailand ??

Og mht. til økonomien har jg forsøgt at regne mig frem til at flybilletterne vil koste 10-11.000 kr. ud af et budget på ca. 30.000 kr. Er det mon nok så? Regner bestemt ikke med at skulle bo på luksushoteller 🙂

Anonym globetrotten

30 000 skulle være rigeligt! Og lige umiddelbart lyder 10-11000 meget for flybilletter. En Bangkok billet tur retur kan ofte fås for omkring 5-6000 og hvis du flyver med Airasia til Borneo, burde det ikke koste særlig meget, jeg fløj fra KL til KK for omkring 350 kr t/r.

Anonym globetrotten

30 000 skulle være rigeligt! Og lige umiddelbart lyder 10-11000 meget for flybilletter. En Bangkok billet tur retur kan ofte fås for omkring 5-6000 og hvis du flyver med Airasia til Borneo, burde det ikke koste særlig meget, jeg fløj fra KL til KK for omkring 350 kr t/r.

Anonym Anonym

Okay, ja men mellem landen i Asien er det også ca. de priser jeg har fundet det til.. Men jeg skal ikke have tur/retur for starter med at flyve fra Dk og til KL. Og hjem til Dk flyver jeg fra Bangkok jo..
    Men er det så billigere både at flyve dertil og hjem fra Bangkok og så bare flyve fra Borneo til KL og fra KL til Bangkok??

Anonym globetrotten

Ja, det vil jeg tro! Hvis du vil rejse rundt i Thailand først, ville jeg købe en billet t/r til Bangkok (de er oftere på tilbud end dem til KL), og så med bus og tog tage til KL, og derfra med fly til Borneo, og så fra Borneo tilbage til Bangkok. Eller hvis du ikke skal til Sydthailand, så fra Bangkok-Borneo og Borneo-Bangkok.

Hvis du har en specifik rute du skal igennem i Thailand og på Borneo, kan jeg måske bedre regne den ud? Og hvor vil du hen først?

Anonym Anonym

Jamen jeg ville egentlig helst til Borneo først fordi jeg så måske kunne håbe på at september måned ikke ville være helt så slem med regn i Thailand som hvis jeg startede der i august..

Men nej har ikke lavet nogen rute endnu, da jeg ikke rigtig ved hvad jeg egentlig skal se i Thailand..

Anonym Anonym

Nå det bliver nok alligevel Thailand først da jeg lige har været inde og tjekke div. vejrstationer og set at der i sep. falder mest regn i Thailand..

Så ja det bliver en t/r billet mellem DK og Thailand.

Har hørt noget med at det er billigere jo før man bestiller sin flybillet ??

Anonym globetrotten

Ja, det er næsten altid billigere at bestille i god tid, men jeg tvivler på du allerede kan bestille nu, hvis det først er i 2010

Anonym Anonym

Air asia starter en flyrute mellem london og KL her i marts så den er måske værd at overveje hvis du skal have billige flybilletter

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account