This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa

Jeg skal på min første rejse som backpacker og så endda alene, uden selskab eller noget… Jeg har ikke tænkt mig at planlægge hele min tur og ved derfor heller ikke hvornår jeg ankommer/tager afsted fra de forskellige steder. Jeg starter i Barcelona, tager til Thailand, derfra videre til Cambodia, Vietnam, New Zealand og sidst men ikke mindst Australien.

Jeg er nu bare kommet til at tænke på visum – det skal jeg jo have både til Cambodia, Vietnam og Australien. Hvordan gør jeg det når jeg ikke ved hvornår jeg ankommer og tager afsted igen, samt det ikke er sikkert jeg flyver over alle grænserne (ved jeg jo ikke eftersom jeg ikke planlægger min tur så nøje) ?? Og skal jeg søge hjemmefra inden jeg tager afsted, eller kan jeg gøre det derude ??

Håber nogle af jer kan hjælpe mig til at blive lidt klogere på dette!!

Anonym Tine

I cambodia kan du få det ved grænsen, det koster $20 + et billede (ellers betaler du bare lidt mere).

Vietnam kan du søge i Thailand eller Cambodia, men som dansker kan du også tage til Vietnam og få 14 dage gratis (eller er det 15, det kan jeg ikke huske)

Til AU, så kan du søge et evisitor her: http://www.immi.gov.au/visitors/tourist/evisitor/how-to-apply.htm
    det glæder i op til et år, og så har du et år til at rejse til australien og få dit visum, det er gratis (du kan dog ikke søge dette hvis du er tidligere straffet, men tvivler på at du er (: )

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account