Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3528179 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     LS

Nogle der har taget dykkercertifikat i Thailand, som kan sige en ca. pris 🙂

Thomas

12.000-13.000 Bath for Padi Open Water. Måske lidt billigere på Ko Tao.

Dutti

jeg kan varmt anbefale, at du tager til Koh Tao og tager dit dykkercertifikat. jeg var der i sommers og det er en dejlig ø nede syd på i Thailand, som er et af de billigste steder at tage PADI. jeg tog det ikke selv, men jeg mener at det koster omkring 10.000 baht, som er ca. 1500 kr for PADI og så kan du så få advanced oven i, som så tager nogle ekstra dage. Kender dog ikke lige prisen på det. Men en af mine venner tog PADI og advanced på en lille uge. Men det er en dejlig ø, og jeg kan varmt anbefalde den!!!

mbeltoft

Jeg tog mit PADI open water på koh panang der ligger lige syd for koh tao. Det kostede 10.000 baht og tog 3 dage. Til april tager jeg til koh tao og tager advanced certificat og jeg har lade mig fortælle at det koster ca 5000 baht.

Jesper

Hejsa!

Der er masser af fede dykkerøer på begge sider af den thailandske halvø, men skal du dykke på østsiden, så tag certifikatet på Koh Tao. Så vidt jeg har hørt er sikkerheden størst der – det skyldes, at et af de rigtig store selskaber – Ban’s – ligger der, og har en mindre flåde af hurtigtsejlende både. Det betyder, at hvis der skulle gå noget galt (7-9-13), så kommer man hurtigere til behandling – og undsætning for den sags skyld. For det meste er der instruktører af flere forskellige nationaliteter på Ban’s, så hvis du er heldig er der også en dansk. Hvis du decideret går efter dansk undervisning, så prøv Big Fish, der dog ligger lidt længere væk fra “centrum” af øen.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account