This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym siri

Hej.

Min kæreste og jeg planlægger at rejse til Thailand og et andet nærtliggende land.
    Er der nogen, der kan anbefale et andet sted? vi har en måned og vil gerne opleve et land, der ikke ligner Thailand for meget.

Erica

Jeg ville umiddelbart sige Laos, som er mit absolutte yndlingsland i Sydøstasien. MEN hvis I skal til et land i nærheden, der ikke ligner Thailand meget, så skal I tage til Vietnam.

Thailand, Laos og Cambodia er tre forskellige lande med hver deres højdepunkter, men det er noget helt andet at komme til Vietnam, da kulturen, maden, arkitekturen etc. mere er inspireret af Kina end af Thailand.

Jeg har selv lige været i Hanoi, en levende og utroligt spændende by, hvorfra der går tog og arrangerede ture ud til fx Sapa i bjergene, til Ha Long Bay (som er et absolut MUST i Vietnam) og til fx. Hué og Hoi An.

Hvis I vælger Vietnam, må I endelig skrive til mig, hvis I har nogle spørgsmål.

Hav en skøn rejse, uanset hvor den kommer til at gå hen :0)

Anonym Caroline6000

Vil helt klart sige i skal tage til Cambodia, lige kommet der fra for to dage siden, og jeg elsker det land.. Men er i Vietnam lige nu, og det ligner overhoved ikke Thailand, men af Vietnam og Cambodia kan jeg 100 gange bedre li Cambodia, og det koster ingen penge at tage bussen fra Bangkok til Cambodia.. 🙂

Anonym siri

tusinde tak for begge jeres svar 🙂

vi har besluttet at tage til Thailand og derefter Laos.
    har du nogle erfaringer som du kan give videre Erica?
    F.eks. ting der skal opleves, visum osv. ved du også hvilke muligheder vi har for at komme fra Thailand til Laos?
    Vi vil også gerne på noget trekking 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account