This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej

Min veninde og jeg rejste fire måneder i vietnam, bali og thailand og brugte ca. 28.000 inkl. flybillet, vaccinationer, dykkerkursus og ture, enmasse skræddersyet tøj, hotel mad osv. og der blev virkelig IKKE sparet på noget. Det kan være svært at finde deleværelser så hvis du rejser alene må du regne med at skulle betale for dobbeltværelse.
    Men jeg ville mene at du har nok tid, bare lav en nogenlunde rejseplan hjemmefra og så køb dine indenrigs flybilletter på airasia.com, vi fløj fra bangkok til bali for 80 pr vej!
    Håber du kunne bruge min hjælp

mia

Anonym Ozcrazy

Hey alle sammen…

Jeg går og overvejer at ta til Thailand i et par mdr. til næste forår… Og tænkte så på, hvor mange penge jeg skal regne med at bruge inklusiv flybillet, kost og logi, ture, dykkerkursus???? Bare sådan cirka!
    Jeg vil vildt vildt gerne til Australien, men må nok erkende at jeg ikke kan nå at tjene nok penge ind, og da 2 mdr. i Australien er lidt for kort tid.. Så.. 🙁

Men jeg kan se, at jeg ska regne med at flybillet til thailand nok koster ca 4000kr. Jeg kan leve ret primitivt mht. mad, men skal gerne have en seng at sove i hver nat i ok standard – deleværelse er ikke et problem.
    Jeg har ikke planlagt hvor turen ville sku gå hen udover at rejse rundt i Thailand og derudover nok tage til Bali eller Malaysia i et par uger.
    Er 2 mdr. som backpacker i Thailand samt Bali/Malaysia for lidt?

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt 🙂
    Tak!

Anonym Jesper Jensen

Du skal nok vaere heldig, hvis du kan faa en flybillet til kr. 4.000 – kun Aeroflot flyver til denne pris og kun nogle gange.

Jeg er selv i Laos lige nu og det maa du ikke gaa glip af, heller Angkor Wat i Cambodia.

Jeg og min kaereste rejser for kr. 400,- om dagen for os begge to. Det kan helt sikkert goeres billigere.

Regn med at megen transport, ture, dykkercertifikat, visa etc. koster en del.

Anonym guest

jeg var i thailand en måned sidste år. jeg rejste alene så ofte måtte jeg tage et ene rum. Jeg spiste ude to gange om dagene. og rejste rundt i det meste af landet med busser. Jeg var også ude og dykke, men havde allerede mit certifiket. tog også på enelte dags ture…min regning tilsidst lød på omkring 5000 kr eks flybillet. ang australien. 2mdr kan lade sig gøre, det handler blt om at vælge en del af australien. mangel glemmer landet er utroligt stort og vil gerne se det hele på engang. Jeg har boet der i 3 år og har stadig ikke set det hele. hvis du tar afsted, så kan jeg helt sikkert anbefale østkysten, og så komme tilbage og se noget mere senere

Anonym Frede

Selvfølgelig kan du tage til Australien i 2 måneder eller mindre. Der er ingen, der siger, at man skal se det hele, og man kan efter min mening ikke sige, at man pine død skal bruge så og så lang tid i et land for at det skal “tælle”.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account