This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nannaeen89

Søger en rejsepartner som vil med til Thailand i det nye år, og som vil gøre en forskel for gadehundene. Vi skal arbejde som frivillige ved Soidog – se http://www.thaihunde.dk – regner med at være væk i tre uger/en måned (længere tid kan også aftales ;O))

Anonym Anonym

Vi kan selvfølgelig også snakke sammen om at blive et par uger ekstra til at opleve forskellige ting i landet :O)

Anonym en af dem som arbejder

ville gerne men har et arbejd som skal passes her i dk , så kan ikke fjolle rundt i flere uger uden nogen indkomst desværre.

Anonym Nannaeen89

Det tror jeg vi er mange som har – men så er vi bare nogle som er lidt heldigere end andre mht. ferie 😉

Men “kun” at skulle være afsted to uger, er bestemt heller ikke dårligt. Bedre end ingenting ;O)

Anonym kaptajnen

lyder som en helt fantastisk ide, det er sådan er mit liv er gået i den retning , at jeg er helt fri og blevet bare mig selv,, så jeg kunne godt være frisk.

Anonym Nannaeen89

Kaptajnen – jamen så lad os da finde ud af noget :O)
    Hvornår tænker du på at ville afsted hvis det er? Og hvor længe?

Anonym kaptajnen

hey, total fedt,, jamen har ikke rigtig nogle ide.. i starten af det nye år?, jamen 3-4 uger vil være super hvis det kan lade sig gøre??, du kan evt lige få mit nummer også kan vi aftale videre, hvis det er ok??

Anonym Nannaeen89

Eller har du facebook så kan vi lige snakke sammen der? Hedder Nanna Greve Knudsen

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account