This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Halløj rejseglade mennesker!

Jeg har lidt en plan om at rejse til Thailand i december og januar. Desværre er jeg ikke den bedste til at spare op, så mit spørgsmål er: Hvor mange penge skal jeg bruge for at kunne leve i Thailand i 2 måneder?

Der skal være plads til både oplevelser, afslapning og sjov!

Hilsen Carina

Anonym lone traveller

Forsikring dækker så få ting..

Dækker ikke trafikuheld hvor du selv er fører, dækker ikke nogen tilfælde overhovedet hvis du er beruset, dækker ikke “ekstremsport” osv… alle de ting, som jeg personligt synes var de eneste grunde til en forsikring.

Det eneste den rigtig dækker er pludselig hjemrejse grundet sygdom eller dødsfald. Og den forsikring synes jeg personligt ikke er pengene værd!

Anonym Rune

Omkring rejseforsikring så overvej evt. http://www.worldnomads.com – de dækker det meste men på en fair måde, dvs. er du plørefuld på en scooter og vælter, så er det bare surt… Men generelt passer de fint på folk der selv tager ansvar for deres handlinger.

Omkring udgifter så bruger jeg selv i snit 25.000 baht i måneden når jeg er i Thailand…

Anonym Anonym

Man siger i gennemsnit 5000 kr. pr. måned (ekslusiv flybilletter). Hvis du vil have en del udflugter og oplevelser med, er det sikkert mere fordelagtigt med 15000 i alt. (Uden flybilletter vel at mærke!)

Anonym Anonym

Okay. Så omkring 20.000 til 30.000,-?

Anonym Anonym

Ja, det vil jeg tro. Alt afhængigt af flybilletterne, som jeg ikke ved, hvad koster lige for tiden.

Anonym Rasmus

Hey.. Ja.. regn med omkring 12-13.000 for de 2 måneder.. så er der også råd til alt!! (hvis man lever som normalt budgetrejsende..)
    Flybilletter: Med den engelske Pund så lav som nu vil jeg anbefale alle at flyve fra London.. Fandt selv mange billetter på momondo.com fra London til Bangkok helt ned til 3300 tur/retur.. Endda i sommerferien også!!!! Og med Ryanair/Cimberair til London for under 600 kr retur kan dette rigtigt godt betale sig!!
    Husk også at regne med ca 1000 kr i forsikring for 2 måneder..

Anonym Rasmus

Brugte ca en 6500 kroner per maaned i thailand. Saa boede jeg ogsaa godt og spiste lige hvad jeg havde lyst til. Samt et par snorkle ture og scooter leje. Men 9000 til hver maaned saa er der ogsaa plads til du kan shoppe og faa syet toej hvis du skulle faa lyst til det.
    God tur

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account