This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Magnus

Tjek http://ajarn.com/ ang. engelskundervisning i Thailand. Engelskundervisning er en af de nemmeste måder at tjene rimelig penge på som udlænding. Man har officielt brug for en arbejdstilladelse, men det bliver der ofte set igennem fingrene med. I bliver ikke rige af at undervise, men I kan sagtens leve for lønnen.

God rejse!

Anonym Louise

Jeg vil nok nærmere sige omkring 6-7000 kr. pr. mand pr måned og I vil muligvis også sagtens kunne gøre det billigere, men omvendt kan I også sagtens gøre det dyrere! Det kommer jo både an på om I bor i dorms eller værelse, om I spiser lokalt, hvor mange ture/oplevelser I vil ha’ og hvor gode I er til at ‘prutte’ om priserne!

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

klart billiger. men piger vigtig, lev som back packer, lokal mad og lokal transport, find nogen billige steder at bo, og så er det altid billiger at rejse to, phai oppe nord på rigtig godt sted, koh pan nang had yuan bungalow på had yuan beach bungalows til 250 bhat, i krabi by, bo billige, god lokal mad, hvis i skulle få lyst kan i besöge cafe Europa som ligger i krabi, hvis i skal til krabi så bo i byen og ikke bo i ao nang da det er dyrt, husk og spis på gaden hvor mama står og laver frisk mad og hvor de lokale thaier spiser så for i den bedste thai mad og i bliver ikke syge af maden, god rejse lars

Anonym Anonym

Tusind tak for de gode svar!

Nu er jeg ikke ligefrem suveræn til engelsk. Ikke god, men heller ikke dårlig. Så ved ikke om engelskundervisning er den rette metode for mig til at tjene penge på. 🙂

Ved I hvad en udflugt koster? Hvis man f.eks. vil ud i junglen, ridde på elefanter e.lign.?

– Katja

Anonym Hundevadt

Jeg overvejer stærkt at rejse ud som backpacker med min veninde i 5 måneders tid i Thailand.

Der skal overhovedet ikke være noget stress, vi har tænkt os at tage det som det kommer. Har vi lyst til at finde et andet sted at bo, er det det vi gør. Har vi lyst til en oplevelsestur, er det det vi gør.
    Vi vil gerne opleve Thailands kultur. Jeg har selv været dernede 3 gange før (som rigtig luksus-turist, sammen med min familie) men kunne godt tænke mig, at se Thailand fra den ”anden” side.

Men hvor mange penge vil I mene, at man skal spare op til 4-5 måneder i Thailand.
    Vi er typerne der tager de billigste løsninger med hensyn til at sovesteder osv. Der behøver ikke være noget glamourøst over det. Og maden vil vi sætte pris på ikke var fra nogen italiensk restaurant inde i det lokale storcenter, men en lille hyggelig lokal restaurant.

Hvad med arbejde? Er det noget man kan finde dernede? Nogle der har erfaringer med dette, ville det være super!

Anonym madseventyr

Hejsa,

I vil nemt kunne klare jer for 10.000 om måneden per mand, når i er kommet derned. Det inkluderer ture, kost, logi og diverse. Det kan selvfølgelig både stige og falde en smule, alt afhængig hvordan i bruger jeres penge, men hvis i bruger dem fornuftigt, så ligger det i det lag.

Jeg har selv rejst i Thailand som backpacker, og – heldigvis – aldrig som “almindelig” turist. Når først i har prøvet “the backpacker way”, så er i for længst kommet til point of no return – i kommer aldrig til at rejse på “almindeligvis” igen 🙂

I har meget at se frem til – det er et fantastisk smukt land, folkefærd og kultur – der er ikke meget skidt at sige om Thailand, og det der er, skyldes oftest folks naivitet og uopmærksomhed.

Mht. job undervejs, så skulle der også være rig mulighed for det – prøvede dog ikke selv. Spørg omkring på de hostels og guest houses i bor på – de kan og vil helt sikkert gerne hjælpe jer.

Rigtig, rigtig god rejse herfra – og skriv endelig, hvis i mangler mere hjælp, så står jeg gerne til rådighed.

– Mads

du kan altid undervise i Engelsk i Thailand, Alt den info for i når i rejser rundt i Thailand da i möder andre back packer der gör det samme som jer, köb Bangkok post, sammen som den lokale avis her hjemme, ville du finde mange skoler der söger Engelsk laere, priser ,jungle trip ville jeg tro i kan göre for 400 kr for tre dage oppe i chang mai, husk det nu, ikke noget med at book hjemme fra, når i ankommer, kan i tjekke priser, da man altid kan lave en god deal, så der er penge at spare,
    Hvis du vil undervise på skoler i Thailand kan jeg anbefalde dig,at tag et talfe kursus som giver lov til at undervise i engelsk, Har du et tafel bevis, kan du også arbejde og tjene penge, har du ikke det, bliver det nok mere som frivillig og ingen penge,, god rejse, når i kun skal rejse fem månder hvorfor ikke blive hjemme og spare penge sammen til hele turen,

du kan altid undervise i Engelsk i Thailand, Alt den info for i når i rejser rundt i Thailand da i möder andre back packer der gör det samme som jer, köb Bangkok post, sammen som den lokale avis her hjemme, ville du finde mange skoler der söger Engelsk laere, priser ,jungle trip ville jeg tro i kan göre for 400 kr for tre dage oppe i chang mai, husk det nu, ikke noget med at book hjemme fra, når i ankommer, kan i tjekke priser, da man altid kan lave en god deal, så der er penge at spare,
    Hvis du vil undervise på skoler i Thailand kan jeg anbefalde dig,at tag et talfe kursus som giver lov til at undervise i engelsk, Har du et tafel bevis, kan du også arbejde og tjene penge, har du ikke det, bliver det nok mere som frivillig og ingen penge,, god rejse, når i kun skal rejse fem månder hvorfor ikke blive hjemme og spare penge sammen til hele turen,

Anonym palle
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account