This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jeff

Koh Chang er en udmærket ø at tage til. Jeg var der i februar i år, og brugte den som base til at tage ud til de mindre øer, Koh Mak og Koh Kam. Der er mange andre øer i området. Gode muligheder for snorkling.

Selve Koh Chang er nationalpark, men det er svært at se når man er i et turistområde. Det bedste ved Koh Chang er at man kan købe pakkede ture herfra til Siem Riep ved Angkor Wat i Cambodia og tilbage igen meget billigt og velarangeret.

Anonym Anonym

Hejsa.

Jeg har været i thailand 2 gange og skal til thailand igen til sommer. Jeg har allerede været i Bangkok, Pattaya, på koh samui, koh phangan og koe tao.

Og så er det lige at jeg vil høre jer om hvor jeg bare er nød til at tage hen?

Jeg har tænkt lidt på phi phi øerne og phuket? men ved i hvordan situationen er der nu? Og er der meget turistet der?

Er der nogle af jer der har været på koh chang og hvordan var det?

Anonym Anne Marie

Lonely Beach på Koh Chang var for 5 år siden et meget dejligt sted (har ikke været der siden). Hyggelige restauranter og ikke særlig mange turister på stranden. Længere mod nord og tættere på færgen er der mange andre strande, men der er mange flere hoteller, restauranter etc., så det kommer an på hvad man er til.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account