This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Frksisi

Hej folksen

Jeg skal 6 måneder til Thailand i slutningen af september. Jeg er dog blevet så forvirret og usikker på visumreglerne da der nu er tale om udgangsforbud, nye regler med visum osv i Thailand fra august af. Er der nogle som har styr på dette, som kan fortælle mig uddybende hvad det vil have af indflydelse på min rejse? Jeg tænker både på hvornår jeg bør søge om visummet, hvad det overhovedet giver lov til efterhånden, om jeg skal ud af landet hver 2. mrd og om prisen er steget. Udenrigsministerets hjemmeside er ikke opdateret efter alt det påstyr der har været i Thailand de sidste mange måneder desværre..

X Silja

Anonym Jacob

For at få det mest korrekte svar bør du nok kontakte thailands ambassade i københavn eller konsulatet i hvide sande.

Anonym Olaf

Rejsevejledningen for Thailand er senest opdateret den 14. juni 2014 med oplysning om, at udgangsforbuddet nu er ophævet for hele landet. Det overordnede sikkerhedsniveau er ikke ændret.

Anonym Frksisi

Visarun hver 3. Mrd, er det så acceptabelt at gøre det før hvis man føler for det og så rykker “runnet”? Og hvor længe skal man være over grænsen før man må tage tilbage?

Anonym Volunteer Aid

En af ændringerne er at du ikke længere kan søge visum pr. brev ved Konsulatet i Hvide Sande. Du skal nu møde personligt op med din ansøgning. Du kan fortsat søge visum pr. brev på Ambassaden. Alle der opholder sig i Thailand skal på visarun hver 3. måned. Dvs. krydse grænsen til f.eks Cambodia og tilbage til Thailand igen.
    MVH Katrine / frivilligkoordinator http://www.vaid.dk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account