This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym iver79

Hej alle

Min kæreste og jeg skal til Thailand til august. Jeg har kun tidligere været i Thailand i vinterhalvåret og kender derfor ikke så meget til vejret i i august. Jeg er klar over at vi skal forvente lidt regn. Men jeg kan ikke finde ud af hvilken side der er bedst på denne tid. Vi vil ned til øerne og slappe af osv. Men skal det være Koh Tao og Phangan eller Phi Phi, Koh Lanta og Koh Lipe?? Jeg har hørt at der kan være store bølger ved Phuket i august.. Hvad er jeres erfaringer?
    Det kan også blive Koh Samet og Koh Chang hvis det er bedre?!

VH
    Morten

Anonym Mette/Peter

Hej med jer,

Vi var på Koh Samui og Koh Tao i august sidste år, og vi havde ingen problemer med vejret- der kunne komme regn indimellem, men det var kortvarigt og solen kom hurtigt igen. 🙂 Derimod hørte vi fra andre, at vestsiden (Phuket osv) ikke er så heldig med vejret på det tidspunkt.

Koh Tao er rigtig fin og flotte strande, og gode muligheder for dykning hvis man er til det.

God rejse 🙂

Anonym Anonym

Det lyder godt med vejret. Det skulle gerne være rimeligt godt når man bruger sommerferien på det.

Jeg har kun hørt at vandet kan være voldsomt ved phuket, men jeg forestiller mig at det er det samme længere sydpå..

Anonym Thomas

Vi så ikke solen i en hel uge på Koh Phangan i august. Men man skal passe på. Den brænder stadigvæk bag skylaget, og man kan blive forfærdelig solbrændt. Det oplevede vi ihvertfald efter en kajaktur 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account