This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym stineoglouise

hej alle sammen!
    vi er to piger som skal til thailand og tage vores 2. praktik i forbindelse med vores uddannelse, og vi glæder os!
    vi begynder vores praktik i slutningen af august, så vi er derfor så heldige at vi starter med at have 4 ugers ferie inden. men da det jo er regntid når vi kommer derned, ved vi ikke helt hvor vi skal rejse hen i thailand i de 4 uger, og vi håber derfor der er nogle der har nogle ideer til det 🙂 vi vil selvfølgelig gerne nogle steder hen hvor det ikke regner så meget, og gerne i syd thailand. vi vil gerne ud på nogle øer, hvor vi kan se flot natur, vandfald evt. snorkle og ellers bare udforske landet, og dertil må der selvfølgelig gerne være lækre strande! vi ankommer i bangkok omkring den 29 juli, og har så som sagt 4 uger inden vi skal tilbage til bangkok og arbejde. vi håber virkelig der er nogle der ved noget om regntiden dernede, og hvor det er godt at være i den tidsperiode 😀 so please help us !! 😀

Anonym jacob

regntiden i thailand skal i ikke bekymre jer vildt om .. jeg har lige tilbragt et år dernede som frivillig gennem vaid, ca 80 km syd-øst for bangkok i hua khoonchae ( en lille landsby) i august regner det ca en time om dagen som regel hen ad aften tid.
    oppe nordpå vil det regne en hel del mere.

ved at monsun sæsonen først er i november på koh samui – koh phangan og koh tao … kan lige indskyde at koh tao er en fantastisk lille ø .. specielt hvis man har tænkt sig at dykke 😀 … hvis i vil det så tjek det firma ud som hedder scuba junction .. fantastisk sted … vendte tilbage til dem 3 gange i løbet af det år jeg var i thailand

god tur

Anonym stineoglouise

tusind tak for dit hurtige svar Jacob:) så ud fra det du skriver anbefaler du os at tage til koh phangan, samui og tao i augsut måned. hvordan er regntiden på den anden side af kysten, altså krabi, phi phi og koh lanta? det er nemlig også nogle steder som vi meget gerne vil se.

Anonym jacob

ved jeg desværre ikke … men burde ikke være meget anderledes.

jeg vil anbefale at i besøger koh tao … koh phangan hvis i har lyst til en fullmoon fest .. samui skulle være smuk, men meget turistet

koh lanta er rigtig hyggeligt, sker dog ikke det vilde.
    koh phi phi syntes jeg personligt ikke var noget specielt, strandende er fyldt op med longtail både mellem 30-100 på hver strand. og er egentlig bare blevet til en fest ø … men dykningen er fantastisk

krabi nåede jeg desværre ikke at besøge.

Anonym jacob
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account