This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Min kæreste og jeg (hhv. 31 og 26) skal to uger til Thailand i februar/marts 2013. Vi ankommer til Bangkok den 25. februar kl. 9.45 og rejser derfra igen den 11. marts kl. 11.05.

Vi kunne godt tænke os at komme på en 3 dages trekkingtur med smuk natur, vandfald, elefantridning, bambustømmerflåder, lokale stammefolk osv. Umiddelbart tænker vi Chiang Mai, da det er billigt at rejse til enten med tog eller med Air Asia.
    Vi kunne godt tænke os at trekke i et af de mindre turistede områder omkring Chiang Mai, men det behøver ikke nødvendigvis koste en formue.
    Er der nogen, der kan anbefale en god turarrangør? Eller bør vi helt vente, til vi er kommet derop?
    Fordi vi har så kort tid i Thailand, har vi umiddelbart tænkt os at arrangere turen i store træk hjemmefra (fx transport og de fleste overnatninger).

Foruden trekking vil vi gerne have ca. en uges tid ved nogle lækre (hvide) strande – gerne med mulighed for snorkling i nærområdet. Vi har snakket om bl.a. Koh Chang med mulighed for ture til eller overnatninger på de omkringliggende øer.
    Er der nogen, der har erfaring med dette område? Hvordan kommer man nemmest (og billigst) dertil? Forslag til bungalows/guesthouses modtages også meget gerne.

Er der andre strande/øer, som kunne være et bedre bud, når vi skal dertil fra Chiang Mai? Flybilletter til Phuket ser ud til at være ret dyre. Hat Yai kan vi kommer til for ca. 750 kr. pr. person fra Chiang Mai. Er der nogen, der kender nogle lækre øer i nærheden af det? Jeg tænker Koh Lipe måske?

Vi er ikke til fester natten lang, men der må gerne være mulighed for at gå ud og spise nogle forskellige steder og evt. lidt at kigge på, fx templer, butikker osv.

Håber på at høre fra nogle erfarne rejserotter, som kan hjælpe os med at få strikket en helt fantastisk rejse sammen 🙂

Anonym Mia86

Af en eller anden grund oprette den som guest, så jeg har oprettet indlægget igen. Nu kan jeg dog ikke finde ud af, hvordan jeg sletter dette indlæg :-S
    Nogen der kan hjælpe?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account