This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hottelotte2

Hejsa!
    Er en pige på 22 år, som overvejer at rejse til thailand i januar og 2-3 måneder frem. Vil rigtig gerne ud at opleve landet, trekke, feste, dase på stranden, møde lokalbefolkningen osv. Da jeg dog sandsynligvis tager afsted alene, tænkte jeg, at det måske ville være bedst at starte med at arbejde frivilligt. På den måde kan jeg få skabt mig et netværk og møde andre unge mennesker, der er i samme båd, og som jeg evt. vil kunne rejse videre med. Er der nogen, som kan anbefale nogle orgnisationer som formidler frivilligt arbejde i thailand?
    Og hvilke byer ville være oplagt at starte i som frivillig?? Er der ellers nogle problemer med at rejse alene, når man er en ung pige på 22? 🙂 Har indtryk af at thailand, er et ‘nemt’ land at rejse i, så burde vel ikke give de store problemer?!

Anonym DeXter

Du kan sagtens skabe dig et “netværk” ved at bruge et par dage på kho san road i Bangkok. 😀 Der skal du nok møde nogle at rejse rundt med 😉

Anonym hottelotte2

Hey dexter! Og tak for svaret 🙂
    Jeg har også overvejet bare at tage afsted og tage det hele som det kommer, men synes nu alligevel at det er meget usikkert. Også selvom jeg er en forholdsvis erfaren rejser! 😉 Men har du selv erfaring med at gøre det på denne måde?

Anonym Dexter

Jeg tog bare afsted og mødte massere af folk på diverse hostels, billige resorts, kho san road og ligne steder rundt omkring i sydøst asien. Ja og mødte da os et par stykker i busser/tog/færger fra by til by og ø til ø.. 😉
    Syntes ikk det var noget problem for mig, kommer self. os an på hvor udadvendt man er..

Anonym Rikke

HotteLotte – Jeg rejser d. 18 jan og planlægger at være væk i min tre mdr. Min rejsemakker må desværre blive hjemme, da hun har fået en læreplads. Godt for hende, trist for mig. Jeg føler slet ikke for at rejse alene 🙂 Jeg vil rigtig gerne have mig en følgesvend! HVornår tænker du at rejse. Jeg tænker lidt på at starte turen med lidt frivilligt arbejde for at møde en masse andre. Vi kan jo evt. slå hoveder sammen? 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account