This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym holsterboy

Hey hey.. vi er en del drenge der gerne vil give den gas til sommer (juli) i thailand… Men som alle ved er det i regntiden, her til kommer så mine spørgsmål.

Kan man overhovdet få sol på kroppen? (nogen der har erfaring)
    Hvor er det bedst at møde unge henne? og feste? og hvad der ellers høre til den dur?
    Og er der nogen steder det er fedest at være i juli, tænker på regntid osv?

I må også godt anbefale måder at rejse hurtigt og billigt rundt på i thailand:D

Andre erfaring må i også godt dele med os uvidene om thailand

På forhånd tak

Holsterboy

Anonym Rasmus

http://www.airasia.com.. og er et andet flyselsskab der hedder 1-2-go… her kan i få flybilletter rundt indenrigs i thailand for ca 200 kr pr billet… så det er billigt… ellers er nattog meget komfortabelt…
    I kan sagtens få sol.. men så skal i tage øerne på vestkysten, men det er heldigvis også her der sker mest!!!!!! Koh Phangan er asiens feststed nummer 1!!!! Brugte selv lige 22 dage der i august og det er det fedeste,… Priserne er også helt i bund da det kun er unge rejsende der kommer her… søg evt på full moon party på youtube og se et par videoer!!!
    Ellers er Bangkok jo en af de bedste byer i Verden at gå i byen… Det er ligemeget om det er mandag eller lørdag.. der er altdig fuldt skræld på…

Anonym Thomas

Jeg har så prøvet lige det modsatte: En uge på Koh Phangan i august uden at se solen overhovedet 🙂

Vil man have solgaranti i Thailand skal man rejse i perioden januar – april.

Hvis jeg skal anbefale et feststed må det blive Ko Phi Phi. Masser af unge mennesker og fuld knald på!

Pattaya og Saweng Beach (Koh Samui) er fuldstændig far out. Hold jer væk fra de steder!

Anonym holsterboy

Lyder for fedt… Så der skal bare gives gas i regn vejr eller i sol, det ændre ikke noget, men dog at foretrække sol..

Til thomas: Var det stadigt fedt nok, selvom der kun var regn?

og takker for de hurtige svar, er dog stadigt interresert i flere erfaringer eller andet godt 😀

Takker

Holsterboy

comeawaywithme

Jeg vil også sige Phi Phi og Phangan. Evt Koh Tao. Jeg rejste rundt i Thailand sidste år hele juli. Havde da få dage med regn, men overvejende sol. Selvfølgelig kan det være lidt trist hvis det regner flere dage i træk, men nogle steder kan man se film på restauranter eller spille pool, så noget er der at lave. Og det er jo ikke fordi det bliver superkoldt når det regner. Især på Phangan viser de film mange steder hele dagen. På Phangan ligger der en danskejet restaurant og guesthouse der hedder Same Same. De viser altid film og har god mad, også et godt sted hvis man vil møde andre danskere og så er der altid gang i den når der er Full Moon Party.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account