This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nathalie89m

Vi er 4 veninder, der skal til Thailand i januar måned. Efter et par dage i Bangkok, skal vi på Trekking tur i 5 dage også videre ned sydpå til øerne.
    Er der nogen, der også skal omkring øerne i januar måned?

Anonym Anonym

Vær ikke nervøs for at i ikke møder andre danskere på øerne. især de kendte øer!!

I skal nok få en god, nem og behagelig rejse til Thailand!

Anonym krista

Min kæreste og jeg skal til Thailand (og derefter til AUS) . vi ankommer 9 Januar, skal på trekking i 7 dage, og derefter til Øerne for at tage dykkercertifikat..

Anonym pkmathiesen

Jeg er formentlig i Thailand omkring midten-slutningen af Januar, da jeg skal rejse videre fra Bangkok til Sydney.
    Rejser alene, så har sikkert lyst til at sige “Hej” på dansk på det tidspunkt.
    Hvornår lander I i Bangkok og hvornår tager i ned sydpå?

Anonym krista

Min kæreste og jeg lander i Bangkok den 9, har to overnatninger dér., tager på trek den 11. til den 18. i junglen, har igen overnatning i Bangkok den 18. – og tager formentligt sydpå til øerne dagen efter eller deromkring.

Anonym nathalie89m

fedt! vi er i bangkok omkring 7 jan og rejser videre ned til øerne omkring d. 10. 🙂 Krista – du skriver at I skal på trekking, det skal vi nemlig også, men vi er lidt i tvivl mht malaria forbyggelse.. hvad gør I?

Anonym krista

Okay, så ses vi jo måske (:
    Jamen vi skal have snakket med vores læge, men umiddelbart er det vel nogle malaria piller man skal have fat i, går jeg ud fra.. de er desværre bare vildt dyre..

Anonym nathalie89m

ja de skulle være utrolig dyre.. men tror også kun vi tager dem i forbindelse med trekking turen. Det er jo ikke risiko område med malaria omkring turiststederne 🙂

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account