This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Simhil

Hej

I juleferien tager jeg sammen med min familie (forældre + 2 søskende) til Thailand i små 3 uger.
    Mine forældre har allerede planlagt rejsen hvor vi skal opholde os det meste af tiden på Ko Chang.
    Jeg vil dog gerne opleve noget mere og vil gerne høre jeres anbefalinger på hvad man kan opleve i området nær Ko Chang og også mellem Ko Chang og Bangkok osv.
    Er der nogle der har rejst fra Thailand til Cambodia? Er det muligt at tage en endagstur til Angkor Wat?

På forhånd tak for jeres tilbagemeldinger

Anonym beaoglars

Jeg har ikke været på Koh Chang, men været på mange af ørene rundt om.
    Vi var vilde med Koh Wai, der er en lille ø, hvor der ikke er meget andet end strand og et sunset point og noget jungle.

Kommer i i højsæsongen kan det være en ide ikke at bo på paradise, da der vil komme rigtig mange daytrippers. Står du forand Paradise og kigger mod vandet, så kan du gå til højre og efter en lille kilometer, finder du nogle hytter der står på pæle i vandkanten. Her er stranden ikke så god, men du skal jo bare være på din terrease eller i vandet.

Anonym Jacob

halvejs mellem Bankok og ko chang ligger Koh samet, lækker lille ferie Ø med verdens bedste fireshow ( har set en god del, og intet er kommet i nærheden af dette.) ligger i Rayong

bliv 3-4 dage mere er øen for lille til.

Jeg kan stærkt anbefale at bo her:
    http://www.tripadvisor.dk/Hotel_Review-g641720-d1070272-Reviews-Samed_Villa_Resort-Koh_Samet_Rayong_Province.html

direkte link til deres hjemmeside:
    http://www.samedvilla.com/

plusser:
    lækre værelser, fantastisk morgenmad, i den stille ende af den største strand. i gå afstand til der hvor alt sker.’

Minus:
    kræver forudbetaling ved hjælp af bankoverførsel ( intet problem, bare nemmere med kredit kort )
    vejene på koh samet er meget dårlige, så lej ikke en scooter medmindre i er gode til det. firmaet ved vejen ind til hotellet er til at stole på hvis i vil leje scooter.

Book evt en tur på speedbåd fra hotellet når i skal tilbage til fastlandet.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account