This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Da vi er 2, henholdsvis 19 og 20 år, som til efteråret har planer om at rejse jorden rundt kunne vi godt tænke os en hjælpende hånd. Vores planer er at tilbringe en måneds tid i Thailand og derefter drage til Kina. Spørgsmålet er nu om man skal tage gennem Laos eller man skal flyve. Vi er blevet i tvivl, da vi har fået så mange forskellige meninger om Laos. Nogle har meddelt os at det skulle være et nemt land at rejse i og at befolkningen skulle være flike og rare, mens andre fraråder os overhovedet at nærme os Laos. Håber at der nogen derude som kan bidrage med lidt viden…!

På forhånd tak.

Hej Louise

Vi har lige været en tur i Thailand, specielt oppe nordpå. Vi mødte to danske piger der havde rejst fra Hanoi og igennem Laos til Thailand, og der skulle ikke være nogen problemer med det. Det havde vist været en stor oplevelse. De havde rejst igennem Luang Prabang og til Vientiane. I skal dog tænke på at Laos er noget mere fattig end dets nabolande. Jeg tænker selv på at rejse fra Vientiane og ned til Savannakhet og derfra ind i Vietnam. God Tur, Hilsen Jens.

Laos nr. one ingen tvivl om det. Jeg var der i marts. Det er utrolig nem at rejse rundt, alle er venlige/hjælpsomme. De er fattige, engelsk er der ikke så mange der ka, men et sted navn på et stykke parpir…..
    Go tur.
    Det er mulig at spare penge i Vietnam. Ta bare de lokale busser og spar 60 prosent. Ikke så mange backpackers gør det, det frarådes på ambasadernn, but no problem.

mallejacobsen

Jeg var i Laos 1 måned og jeg kan kun anbefale dig at gøre det……… Laos er simpelthen et pragtuldt og meget smukt land at rejse i. Befolkningen er venlige og meget hjælpsomme trods et begrænset engelsk. Jeg har rejst med de lokale busser – ingen problemer, bortset fra, at de kan være temmelig overfyldte.

mallejacobsen

I øvrigt oplevede jeg, at befolkningen i Laos var langt mere afslappede end i nabolandet Thailand. Malene

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account