This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rikke&Kasper

Mig og min kæreste har ca 2½md fra midt juni næste år, hvor vi gerne vil ud og rejse i ovenstående lande.

Vi har dog aldrig været i Asien før, og ved ikke ret meget om landene. Vi synes det virker lidt uoverskueligt hvilken rute vi skal tage og hvilke ting vi bare SKAL se.

Er der nogen af jer der har vi i de lande som kan komme med gode råd om hvad der skal ses, og måske hvilken rute i kan anbefale?

Vi har besluttet os for at vi gerne vil betale lidt ekstra for at flyve rundt, istedet for at bruge alt for lang tid i busser.

Anonym Jørgen E

Har selv kun erfaring med Thailand og Indonesien ( Bali )
    Mit råd til jer er at prøv at find jeres Egen rute og pas på i ikke gaber over for meget. Selv med 2,5 mrd er det et ENORMT område i vil dække. Alene Thailand og Bali er Kæmpe stort. Hellere begrænse sig og nyd det lidt mere, ellers dør i af rejse stress *G* Det er en rigtig god ide at prøve at flyve og bruge lidt penge på det for at spare tid. Man flyver meget billigt i begge lande indenrigs, og tingende fungerer ( Normalt da ). Der er masser af materiale på nettet om begge desti. En enkelt ting som i ikke må gå glip af. Når i kommer til Bali skulle i næsten prøve nogen dage på Gili Øerne. 3 små koral øer kun et timers sejlas fra Bali.. Der er super fedt, og indkvartering for enhver pengepung. Og super dykning hvis man er til det. Der er pt. 4 hurtigbåde der sejler derover, så det kan ikke betale sig at flyve fra Bali.. Køb en kold øl, og nyd turen.

God tur

Anonym Rasmus

Hej. Det er jo igen et stort spørgsmål om hvad man gerne vil se.. jeg vil anbefale at gå ind på http://www.airasia.com og se på deres ruteplan hvor i kan flyve hen.. Det bliver den side i kommer til at bruge – da de flyver meget billigt i hele området.. Men en plan kunne være ikke at bruge for meget tid i Thailand.. Se Bangkok og lidt omkring, tage til Phuket og se nogle øer… Derefter flyve til Kuala Lumpur, skifte fly til Bali.. Derfra kan i efter nogle uger flyve til Kota Kinabalu på Borneo (Malaysisk) se noget jungle (orangutaner) osv og igen ende med at flyve til Kuala Lumpur og se “fastlandsdelen” af Malaysia…
    Så 14 dage Thailand, 14 dage Bali, 14 dage Borneo, 10 dage Malaysia (fastland) og så har i god tid alle steder…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account