This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nina

Hejsa 🙂

Jeg skal lige om snart 5 uger til Thailand med mine 4 børn på 14, 12, 10 og 8 år. Vi starter i Ao Nang og vil ø hoppe der fra. Er der nogle af jer, som kan anbefale nogle øer/steder samt overnatning. Jeg vil helst bo simpelt og ikke på store resorts.
    Er der måske også nogle, som kan fortælle lidt om, hvad jeg skal forvente, at bruge af penge pr dag ca.

Anonym Tine

Hej Nina
    Jeg sidder pt på Koh Lanta og her er masser af børnefamilier, så er sikker på, at dine børn kan finde nogle legekammerater her ? jeg har ikke været på så mange øer, så kan ikke anbefale så mange, det kommer også an på hvornår I skal afsted. Ellers har jeg hørt godt om koh muk og koh lipe når I er på de kanter ? budget er jo meget individuelt, men en bungalow kan oftest fået fra cirka 80-150 kr alt efter hvor I er og om I booker i forvejen, det er oftest lidt dyrere at booke i forvejen, jeg har læst mange blogs fx de5stikkeraf.dk, hvor at familier på 5 eller mere regner med et budget på 200 kr/overnatning – nogen gange er de over budget og andre gange langt under. Mad fås fra cirka 10 kr pr måltid alt efter hvor I er og hvad I spiser. Vestligt mad er altid dyrere (og ofte ikke særlig god, hvis du spørger mig) ? arrangeret ture kan være dyre, men hvis I arrangere selv, behøver det ikke være dyrt ? rigtig god tur
    Tine

A World of Backpacking

Anonym Preben H

Hej Nina

Jeg har selv været i Thailand med børn, 2 gange. Første gang er flere år siden, der havde vi bare købt en pakke-rejse med det hele. Men anden gang (som var forrige år) stod jeg selv for at “strikke” turen sammen – og det var med kæmpe succes.

Jeg købte flybilletterne der hvor de var billigst, brugte Momondo (husk at slette cookies), og til at få hjælp, sparring og gode tilbud, brugte jeg Thailand Tours.

Det er 2 danskere, der har slået sig ned i Thailand og som hjælper danskere med rundrejser, udflugter, osv., til rigtig gode priser. De er meget hjælpsomme, så jeg ville helt klart give dem et kald, eller tjekke deres side ud (kan ikke huske om det er med eller uden bindre-streg.)

Rigtig god tur.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account