This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym søde jesper

Jeg har al min ferie tilgode og planlægger en tur til Sydthailand i nov/dec i år, 2-3 uger. Jeg har været der før og har ikke de helt store præferencer, dog vil jeg gerne tage dykkercertifikat dernede.
    Det kunne være sjovt/hyggeligt at have en eller flere at dele oplevelserne med, alder og køn er ikke afgørende.

Anonym Anonym

hej Michael,

jeg har ikke lagt mig fast på nogle datoer endnu men havde forestillet mig at tage afsted midt/slut nov og komme hjem en uges penge inde i december.

Det er naturligvis for at komme ned og få noget sol, varme, gæstfrihed og god mad og billige drinks at jeg har valgt Thailand. Og så er der fantastisk at dykke, så jeg har besluttet at give mig selv et dykkercertifikat i julegave.

Jeg er helt sikkert åben for din ide med at slå pjalterne sammen efterhånden som du kommer ned mod strandene og Sydthailand.

Hvis dcet er nemmere kan vi evt skifte til direkte mailkorrespondance, fang mig på j.syhler@hotmail.com

mvh

Jesper

Anonym M.allen

Hej Jesper.

Jeg har netop set dit opslag.

Jeg flyver selv fra KBH til BKK den 4.nov og retur til KBH igen den 30.nov.

Jeg ved ikke hvordan det passer med dit rejsetidspunkt?

Min umiddelbare plan er, at tage lidt nordpå til at starte med og så ellers sydpå for netop at tage dykkercertifikat og ellers rejse lidt rundt på øerne.

Kort om mig:

Mit navn er Michael, 27år, jeg er århusianer men har de sidste år boet i Odense, Stockholm og København. Jeg Kan li at være aktiv og så er jeg sgu ret nem at omgåes.

Har rejst en del forskellige steder i verden og nu ser jeg frem til at opleve Asien (Thailand).

Jeg hører gerne fra dig, hvis du eventuelt er afsted samme tid eller at det måske passer med, at vi kan mødes sydpå og tage noget dykkercertifikat.

Skriv evt på supaflymack@gmail.com

Michael

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account