This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Theabc

Min kæreste og jeg overvejer vores første “rigtige” backpacker rejse. Vi har ca en måneds rejsetid, og tanken var at starte med Thailand så Malaysia og slutte i Singapore. Vi har været på Filippinerne, men det er det eneste vi har oplevet af Asien. Vi vil meget gerne have råd ift. ruten, er en måned for tid til Thailand, Malaysia og Singapore – eller burde vi kun tage Thailand? Hvor er det fornuftigt at starte, og slutte og hvad skal man ikke gå glip af? Vi ville gerne holde nytår i Thailand, så idéer til det ville også være super fedt.

Mvh. Thea

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Man kan sagtens bruge en måned i Thailand alene og mange vil fortælle jer, at det er det, at I skal gøre.

Prøv i stedet at tænke over, hvad I gerne vil opleve og besøg så de steder, hvor disse oplevelser findes.

Hvis I vil opleve gyldne templer og strande i Thailand, themarker og jungle i Malaysia og se skyskrabere i Singapore eller lignende, har I valgt det rigtige.

Vil I opleve tre forskellige lande og se forskellige kulturer er det også det rigtige valg.

Jeg vil opfordre jer til også at overveje Laos og Cambodia, der begge er helt fantastiske lande.

Den billigste vej ind i Sydøstasien er ofte Bangkok t/r, men prøv også at høre Jysk Rejsebureau eller Kilroy om en tur ind til Bangkok og ud fra Singapore.

Det kan varmt anbefales at holde nytår på en tropeø – det kommer I aldrig til at glemme.

Håber I får en god tur,

Kenneth
    Admin

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account