This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sophiedhh

Rejser til Thailand om en uge. Skal være der en måned. Skal rejse i lange bukser men vil helst have så lidt med som muligt. Hvilke lange bukser vil jeg blive gladest for at have med til Thailand? Jeg vil gerne på tur i fx. Khao Yai National Park – tænker det er en god ide med et par lange bukser. Er vi ude i jeans? Joggingbukser? Eller ganske enkelt løbetights? Hvad Rejser I andre i, og hvad bruger I ude i sådan en våd skov i Thailand? 🙂

Hjælp mig 😀

Anonym Lisbeth

Jeg har et par Fjallraven tilsvarende disse:
    http://www.fjallraven.dk/daloa-mt-3-stage-trousers

Det rigtigt fede ved dem er, at de er hurtigttørende, så hvis man vasker dem er de tørre igen på et par timer (i varmt vejr). Afhængig af hvor man er, kan man have dem afkortet passende i forhold til kulturen (visse steder er det ikke velset med shorts, men ok med 3/4 benlængde. Og andre steder er det ikke acceptabelt at vise ben overhovedet). De er smudsafvidende og myg har svært ved, at stikke igennem stoffet.
    2 par af dem…og du har ikke brug for andet 😉

Jeans (cowboybukser?) og joggingbukser tager for lang tid om at tørre og er ikke smudsafvisende. De fylder også meget i rygsækken, synes jeg.
    Løbetights er et absolut ‘no go’, da de sidder alt for tæt og er for afslørende i forhold til den asiatiske kultur.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account