This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej mennesker.

Jeg overvejer at rejse til Thailand og Cambodja til sommer.
    Jeg ved godt, at det er regntid på det tidspunkt, så jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen, som har været i de lande om sommeren og kan fortælle, hvordan vejret har været.
    Regner det meget? Lidt? Hele dagen?

Anonym mbeltoft

Jeg var i thailand i juli 2007 – midt i regntiden. Og det er ikke noget at snakke om. Det er stadig 35-40 grader varmt. Regntid betyder at der en gang i mellem kommer en kraftig tordenbyge der normalt varer en lille time og så skinner solen igen fra en skyfri himmel og når det er så varmt så er det bare rart at det regner lidt ind i mellem.

Jeg var der en måned og oplevede 3-4 af sådanne nogle byger så det er absolut ikke hver dag det regner og aldrig hele dagen.

Anonym CCB

Tak for svar. Så tror jeg, at jeg vil gå i gang med planlægningen! 🙂

Anonym lone traveller

På vej hjem fra australien var jeg der en uge sidste år i juni…

Jeg har ALDRIG oplevet mere regn! Det pissede ned fra morgen til aften i vildt kraftige byger. Jeg så ikke solen en eneste gang. Jeg havde været der samme år fra februar til april, og der havde været fint vejr. Virkelig en forskel 🙂

Anonym none

Åh nej.. Det lyder ikke godt. Nu bliver jeg helt i tvivl.
    Jeg står og har to muligheder. Enten skal jeg tage til Thailand og Cambodja i juli måned, eller også skal jeg tage til Vietnam i juli måned. Jeg vil helst derhen, hvor der er mindst regn!

Er der nogen, som har været i Vietnam i juli måned, som kan fortælle mig noget om vejret?

Anonym Rasmus

Jeg var i Thailand hele sidste sommer.. Og hvis man bare holder sig til østkysten er det faktisk højsæson der.. Og så er der også Perhentian Islands i det nordlige Malaysia, som har absolut højsæson pga godt vejr i Juli!! Så kommer an på hvor man tager hen… Jeg vil sige at du skal tage til Bangkok.. Og hvis det er dårligt vejr kan du jo bare købe en billig billet til Malaysia/Vietnam på http://www.airasia.com….

comeawaywithme

Jeg ville nok tage chancen hvis jeg var dig. Selvfølgelig er det regntid og det vil regne. Men det er sjældent at det øser ned flere uger i træk. Som oftest vil det regne en times tid om eftermiddagen, nogle gange om natten. Jeg var i Thailand hele juli i 2008 og havde nok 3 dage i rræk med regn. Men så må man jo tage det med. Resten af tiden var vejret overvejende rigtig godt.

Anonym Magnus

Dan dig et overblik over regnfald og temperaturer her: http://www.worldweather.org/asia.htm

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account