This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maj juul :)

Hejsa alle sammen.

Min veninde og jeg skal til Thailand og Malaysia i juli-august 2008. Vi har efterhånden ca. fundet frem til hvad vi vil i Thailand og det er følgende:

Vi tager Turkish Airlines til Bangkok (nogen der har erfaring med pågældende selskab?).

I Bangkok skal vi på en udflugt til “tiger templet” i Kanchanaburi. Man ser også en del andet på den arrangerede tur og den er lavet af http://www.tigertemplethailand.com/. Er der nogen, der har erfaring med ture fra dem?

Dernæst skal vi besøge Oasis Sea World (nordvest for Trat), for at opleve delfinerne. Nogle erfaringer med dette sted?

Så har vi tænkt os at tage til Nitaya Homestay, hvor vi vil undervise i engelsk i 15 dage.

Dernæst går turen videre mod Koh Lanta, hvor vi vil tage dykkercertifikat ved Flip Flop Divers. (igen: erfaringer?).

Så er vores måned i Thailand næsten brugt op..

Vi vil meget gerne høre, om der er nogen der kan anbefale andre seværdigheder (vi er begge vilde med dyr).

Så skal vi jo så efterfølgende opholde os en måned i Malaysia. Nogen der har nogle forslag, til hvad vi kan foretage os der?

Hvis der er nogen der har andre tips til vores tur, hører vi meget gerne fra Jer.

Knus de rejselystene Maj og Tine.

Anonym klaus

hej jeg er lige kommet hjem fra thailand jeg ville bare lige sige at hvis i har tid så skal i tage til kod kood i lille men prøv at ringe til jysk rejse bereu. vi købte en tur til tiger templet i kousain road (bkk) og den var rigtig fin nu ved jeg ikke om det er første gang i skal afsted og alder men er i til fest og farver igen natte så tag til kop phang her er lige, en side i kan prøve (same-same.con) det er et dansk sted nu.

Anonym Maja Overgård

Hej Maj,

Jeg faldt tilfældigvis over dit indlæg, da jeg søgte på Oasis Sea World. Jeg skal til Thailand i juli, og jeg overvejer at tage derhen – det lyder skønt med delfinerne. Vil du evt. give din erfaring med stedet? 🙂

Og hvis du brænder inde med andre råd/tips om Thailand, så smid dem gerne herind 🙂

Mvh Maja.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account