This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

På min jordomrejse har jeg ca 2 mdr i Asien, i januar og feb hvor jeg er 1 måned i Thailand og 3 uger i Malaysia. Efter et par dage i Bangkok har jeg tænkt mig at trekke 1 uge i ved Umphang. Derefter går turen til Ko phi phi, krabi eller phuket, hvor jeg skal tage Paddi og Paddi Advanced. For jeg har kigget lidt på den tur der hedder live abroad(til simillian marine park). Mit spørgsmål er så om det er værd at tage på Live Abroad turen eller om det er fint nok “bare” at blive på land?
    I Malaysia har jeg tænkt på at tage ud til Perhentian og det synes jeg virker som en udemærket ide, men hva siger i?

På forhånd tak

Alex:)

Anonym A-man

Mange tak for svaret, det vil jeg utroligt gerne, så jeg kontakter dig nok meget snart:)

Det er iøvrigt mig der har skrevet indlæget:)

Anonym dykkerper

Det er fedt og være på en live a board! Men du skal kunne lide og dykke, for det eneste man laver på en live a board er: dykke, spise, dykke, sove, spise……Og sådan bliver man ved i de dage man er afsted.

Men det er helt klart noget af det bedste dykning i Thailand, så er sikker på du bliver glad for det.

kom en Tur forbi koh Lanta, vi har også noget rigtig god dykning her. Og Lanta er ikke så turistet som de andre steder…

Du kan bare skrive til mig, hvis du vil have noget hjælp omkring Thailand, er altid klar til at hjælpe andre Dansker……

Dykkerper

Anonym Anonym

Når du skal til Malaysia, så er Perhentian et meget lækkert sted, men du skulle næsten også tage et smut forbi Pulau Tioman.

Anonym Anonym

Du kan dykke på Pulau Payar… Det er også smukt og så ligger det tæt på Langkawi…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account