This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym astaemil

hej :))
    vi har tænkt os at tilbringe en måned i thailand fra midt oktober til midt november. vi kunne godt tænke os at bruge en uge i nord/midt thailand, og resten af tiden i syd – hvordan ville det passe med vejret?
    og er der nogle gode forslag til gode steder at tage hen? vi kunne godt tænke os at trekke/klatre og opleve noget flot natur/kultur, og så vil vi gerne dykke 🙂

tak :))

Anonym Kasper Hertz

Jeg ville nok starte i nord så, da højsæsonen for alvor tager fart i Sydthailand fra slut oktober til en gang i marts 🙂

Anonym paradis

hej.
    kan anbefale ko tao at dykke,(en hyggelig lille backpaker ø) har selv taget mit open water padi der.det er også det billigeste sted. for dykker catifikat gav jeg 9000 bht, med overnatninger på et flot ressort, lige ned til vandet. og fun dive koster 1400 bht.
    var også på ko phi phi, og ko sami og der koster fun dive 5000 bht. så noget af en forskel.

på ko samui er der elefant park osv, ang natur.
    har hørt at krabi er et godt sted at klatre.

chaing mai er en dejlig by, og jeg tog toget fra bangkok, det var en flot tur igennem junglen:-) jeg er nu i nord thailand, i en by der hedder Pai, kan også stærkt anbefales. også et godt og meget flot område at river rafte i.

men hold jer væk fra T.A.T(turis information) de tager OVER priser.

rigtig god tur.:-)

Anonym Anonym

Hvilket dykkersted på Koh Tao dykkede du med? 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account