This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sternberg

Vi er 3 unge fyre der medio august er at finde i Phuket, Thailand.

Vi har flybilletterne, men mangler en hotel.

Nogen der har erfaringer med de forskellige byer/strande som er bedre end andre.

Vi vil gerne være tæt på strand, shopping og gå-i-byen muligheder.

Anonym Pia22

Jeg har lige selv været i Phuket for nogle uger siden, men vi fik nok af det. Alt for mange turrister. Så vi tog med båd til Koh Lanta, dejlig afslappende, men stadig strand fester og kluber. Og billigere end phuket. En dejlig ø. Faktisk lidt Jamaica agtig, folk ryger og slapper bare af.

Anonym Anonym

Hej

Kan klart anbefale Phi Phi det er et rigtig skønt sted og tæt på phuket. Masser af unge backpacker der er friske på at gå i byen. Men det er meget begrænset med shopping. Men kan varmt anbefale bangkok til at shoppe i. hvis i er der en weekend bør i tage ud til weekend markedet, hvor man kan finde alt….

Anonym Anonym

Jeg vil bestemt ogsaa anbefale at i tager videre til phi phi!! Det ligger halvanden time fra phuket med faergen og billetten koster naesten intet. Det er en superlaekker oe med masser af backpackere der fester, gaar paa stranden osv.
    Haaber i kan bruge mit raad 🙂

Anonym Katrine

Jeg kommer lige fra Sydthailand og har vaeret der i en maaned, hvor jeg har besoegt de fleste oeer, og jeg vil ogsaa anbefale at I tager vaek fra Phuket saa hurtigt som muligt!! Alt for familieturistet!! Der er ikke meget thailandsk kultur og charme at finde der!! Men hvis I vil opholde jer paa den venstre side af Thailand vil jeg ogsaa varmt anbefale Phi Phi! En vidunderlig oe med smukke strande, gode billige restauranter og et fedt natteliv!! Og ikke ligesaa voldturistet efter tsunamien! Men hvis I er til dykning vil jeg virkelig anbefale at I tager paa en 2- eller 3-dages tur til Similan Islands!!! Det koster men er det fedeste jeg har gjort paa de 3 maaneder jeg rejser rundt i Thailand! Hvis I godt gider flytte jer lidt rundt er der mindst lige saa skoent paa den hoejre side. Der vil jeg anbefale Koh Pha Ngag og Koh Tao 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account