This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DavidI

Jeg rejser 3 måneder til Thailand her i midten af marts og vil rigtig gerne høre lidt omkring hvad jeg skal forvente at bruge af penge på overnatning, mad, transport osv? Det generelle prisniveau skulle være ret lavt, men det er så også ca. det jeg ved og kunne godt tænke mig at vide noget lidt mere specifikt inden jeg rejser.

Samtidig vil jeg også rigtig gerne høre om der er nogle bestemte steder som bare skal opleves mens man er der? Regner med at skulle dykke lidt, ud og se naturen og gerne også en uges tid i bangkok. Flere gode forslag? Eller evt. nogle specifikke steder som bare skal besøges iht. at dykke/opleve natur eller besøges i bangkok?

Siger mange tak for forhånd!
    David

Anonym Magnus

Overnatning: 200-400 B for et værelse med ventilator, 400-800 B for et med AC.
    Bus: ca. 50 B/time.
    Mad: 30-100 B/måltid.
    Taxi: ca. 100 B/ 10 km. (kun Bangkok og enkelte andre byer)

Du kan sagtens bo, spise og transportere dig dyrere, men for ovenstående priser kan du leve fint.

Anonym Miss Adventure

Chiang Mai – trekking, canopy/ziplines, Tiger Kingdom, tempel på toppen af bjerget, søndagsmarked, riverrafting, ATV/offroad, mountainbike…. Julies Guesthouse (fedt/hyggeligt backpackersted… lækker, billig mad, mange søde mennesker, arrangerer alle tænkelige oplevelser/ture/udflugter i området 🙂

Bangkok: Var rigtig glad for at bo på Rambuttri Village… super beliggenhed… og roof top pool… perfekt lige at kunne smutte en tur derop… væk fra larmen og udsigt over byen 🙂

Phi Phi Islands og Krabi

Dykning… fx. Koh Tao, Phi Phi, Similian…

Og hvis du har mulighed for det det, så tag en uge på Perhentian Islands i nordøstmalaysia… det vil du ikke fortryde… super snorkle- og dykkermuligheder 🙂

Anonym Mie

i Bangkok SKAL du simpelthen tage på cykeltur.. tror jeg var med noget der hedder abcbiketour eller noget i den stil. det er absolut det fedeste..

Anonym Anonym

hej det kan gøres billigere, kommer lidt an på hvor i thailand du vil hen,det er altid dyrer på øerne, og ved havet.men sidst vi var afsted fandt vi hytter til 100 baht pr nat og der kunne sagtens forhandles om prisen hvis man sku være der længere,dette var på en lækker strand der hed ton sai ved aunang som ligger ved krabi, super skøn natur, stranden kan kun nås ved båd og der er ingen hoteller der. super nice.. koh pangan, ko samui og kho tao er os super men her skal i nok regne med at måtte betale lidt mere, ellers ligger der en ø der hedder koh chang på den anden side mod laos og cambodia som ikke er et turisthelvede endnu, her kan man uden problemer finde noget billigt at bo i, vi fandt værelser til 50 baht!! ska det være billigt så ta bussen fra bankok, undersøg selv,ikke ta pakkerejser ,skriv evt hvis du har spørgsmål 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account