This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ida

Hej..
    Min veninde og jeg tager snart afsted til Thailand, nærmere bestent d.2/1-04 (vi skal rehserundt i en mrd.). Jeg kan derfor godt tænke mig, at få nogle gode råd om hvad der er super vigtigt, at fylde sin taske med og hvad der er knap så vigtigt.
    Derudover ville jeg hører om der evt. er nogen der har været på ko phi phi? Er det den ultimative ø’oplevelse? el. er der en anden ø der er mere “interessant”.
    Til sidst…Hvad er en full moon party- helt præcist, og hvornår er det?

Med venlig hilsen
    Ida

Anonym tln

Hej Ida

Nu er det ved at være nogle år siden jeg sidste var til Full Moon Party, men dengang var der virkeligt gang i den. Du kan læse om det i vores artikel “En kæmpe strandfest”
    https://www.backpackerplanet.dk/magazine/article/index.asp?page=113&intArticleID=46

God tur og her på Backpacker Planet vil vi da meget gerne høre om din tur og om “Full Moon Party” stadigt lever op til sit rygte.

De bedste rejse hilsner

Torben Linnemann

Anonym tina

Kare Ida
    Rygterne om Full Moon er meget brogede – men en god ide, hvis I tager afsted er at passe godt pa jer selv – og endelig ikke medbringe for meget af vardi. Kriminaliteten er generelt ret hoj – og folk gar til den med bade alkohol og stoffer. Musikken er primart techno.

Du sporger til, hvad I skal medbringe. Mit umidelbare svar er: sa lidt som muligt. Det er forholdsvis billigt at komme til det, man lige mangler – og ser man sig for og i organiserede butikker sporger efter lokale produkter, kommer man billigt til det meste.

Hvis du har flere sporgsmal, ma du gerne kontakte mig. Jeg er pt. bosat i Bangkok, og har lart et og andet her :o)

God tur!

Eventyrlystne hilsener
    Tina (tinaogthor@jubiimail.dk)

Anonym Katrine

Hejsa
    Jeg kommer lige fra 7 måneders rejse i sydøstasien og australien og det sted jeg helt klart kan anbefale er Koh Phangan(der hvor full moon bliver afholdt)! Jeg var så heldig at bruge 2 1/2 måned der. Der er bare en helt bestemt stemning på den ø som jeg ikke har oplevet andre steder. Det er generelt billigere her end andre turiststeder i Thailand. Stedet er endnu ikke blevet oversvømmet af gamle mænd som kun kommer for at få sig en luder, der er endnu heller ingen “rigtige” hoteller hvilket også udelukker den typiske turist. Det er bare en lækker stmning der opstår når hovedparten af dem der er der er backpackere der bare vil have det sjovt.
    Bylivet er også nogte helt specielt. Full moon er måske den mest berømte fest men der er altid gang i den dernede. Der er jo ikke noget bedre end at “gå i byen” på stranden. Ang musikken er der ikke kun techno. Der findes forskellge diskoteker dernede som alle andre steder, lige fre top 40 til trance. Noget for enhver smag.

Der er jo så mange forskellige meninger om stedet som der er om alle andre steder, men jeg kan kun give Koh Phangan de bedste anbefalinger! I finder nok hurtigt ud af om det er noget for jer når i kommer derned, ellers tager man jo bare videre til Phi Phi, Koh Tao, Koh Samui eller hvad i nu finder på. Det gode ved Thailand er netop at det er latterligt billigt at rejse rundt, man skal bare ikke gå helt så meget op i tiden, men sådan er det jo så mange steder.

Et andet sted jeg også kun kan anbefale er Pai. En lille bitte by som ligger i NordThailand, helt oppe ved grænsen til Burma. Dejligt sted som endnu ikke er helt smadret…

I må have en super tur. Jeg kan kun misunde jer…

Anonym Meyer

Hey! Jeg har selv rejst Thailand tyndt!! Koh-Phangan er et must at se, selvfoelgelig naar Full-moon partyet finder sted! Chang Mai i det nordlige er en ganske dejlig by, isaer hvis man kommer fra forurenede Bangkok… En lille fraek detalje kunne vaere at tage til Cambodia, det gjorde vi, og det var genialt, isaer Angkor-Watt. Har i tid kan i ogsaa tage ned paa Sumatra i Indonesien, naermere Brastaki, hvor man kan bestige vulkaner. Vi besoegte desuden Kina, Singapore og Malaysia, saa har du nogle spoergsmaal, vill jeg gerne proeve at svare paa dem…
    Hilsen
    Morten
    (m_m_meyer@hotmail.com)

Anonym Meyer

Hey! Jeg har selv rejst Thailand tyndt!! Koh-Phangan er et must at se, selvfoelgelig naar Full-moon partyet finder sted! Chang Mai i det nordlige er en ganske dejlig by, isaer hvis man kommer fra forurenede Bangkok… En lille fraek detalje kunne vaere at tage til Cambodia, det gjorde vi, og det var genialt, isaer Angkor-Watt. Har i tid kan i ogsaa tage ned paa Sumatra i Indonesien, naermere Brastaki, hvor man kan bestige vulkaner. Vi besoegte desuden Kina, Singapore og Malaysia, saa har du nogle spoergsmaal, vill jeg gerne proeve at svare paa dem…
    Hilsen
    Morten
    (m_m_meyer@hotmail.com)

Anonym Anonym

hvornår er der fullmoon party i juli 2005?

Anonym Anonym
    Anonym Cascos

nogle der skal derned til full moon party i nov i år (2005)??

Anonym llvylrdazo

Hello! Good Site! Thanks you! prikgqtfjcy

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account