This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hrhusted

Jeg har booket billet til thailand i december med en ven, og har været der to gange før. Derfor er jeg blevet lun på at tage flyveren til Medan i Indonesien. Her ville jeg se Gunung Leuser Nationalpark og Toba søen. Herfra til Malaysia og derfra sive langsomt op igennem landet til jeg kan tage flyveren fra Puket til kbh.

Jeg kan læse mig til jeg er i regnsæsonen, men får lidt forskelige meldinger om hvor slemt det er. Kan nogen hjælpe?
    Samtidigt tager jeg meget gerne imod gode råd til fede natur oplevelser, dyreliv, dykning og evt. lidt surf :o)

Anonym hrhusted

Hov det er jo ikke Singapore men Indonesien :o)

Anonym Anonym

Jeg vil ikke sive forbi Georgetown på Penang. Fed by. Bo på Old penang Guesthouse for ingen penge. Lækker mad og en masse ting at lave. Du skal ikke tage til Penang, for at finde en god strand, det findes ikke.
    Men så kan du videre op langs kysten til Langkawi og videre op til alle de thailandske øer.
    God tur.

Anonym Anonym

Hmmm ja der er Georgetown, Cameron Highland, Taman Negara.

Anonym Anonym

Tak for svaret. Lyder til jeg forkorter tiden på Penang så. Jeg har egentlig droppet Langkawi. Men ved nogen om det er muligt at tage båd fra Langkawi til Krabi? Så Kunne jeg tage båden fra Penang til Langkawi og derefter Krabi og derfra til Phuket. Tænker båd er det nemmeste?

Min tur er nu ændret så vi flyver Medan i Indonesien. Ser lake Toba. Tager til Gunung Leuser Nationalpark og trekker nogle dage og op til Pulau weh for at dykke.

Herfra flyver vi til Penang op imod Krabi og Phuket?
    Er der egentlig noget spændende at se i Malaysia (området mod thailand)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account