This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym @nd

hej jeg vender hjem til DK i august og skal til at planlaegge rejse til asien saa vil godt lige have smidt nogle tips i nakken!!!! tager afsted i feb tro jeg nok…. er det nok med 3 mdr helst ik for meget rush…. hvad er leve omkostningerne…. er LP asien biblen….og er nord jysk rejsebureu sagen??? paa forhaand tak..

Anonym Anonym

Hejsa.
    Om 3 mdr. er nok? Tja, hvis jeg kigger overskriften og hæfter mig ved M.M., og også læser du skriver ik for meget rush, så NEJ. Jeg har selv rejst meget rundt i Asien, og alt er relativt, da vi er individuelle i vores smag, men jeg havde 5 uger alene i Indonesien, og jeg kunne sagtens ha brugt længere tid der. Vietnam kan opleves på 18 – 25 dage -uden rush. Men igen, hvad dækker M.M.? -Hvis Nepal ikke er afprøvet, kan det varmt anbefales, da det er helt specielt. Leveomkostninger? Mit bud vil være 8000,- DK. Kr. i måneden. I forhold til LP så var der steder, hvor jeg ikke ville undvære den, og steder hvor jeg kunne ha’ undværet den.
    Mvh. og god tur. fra Janni.

Anonym Tine

Hej!
    jeg kan kun sige det samme, 3 måneder er absolut ikke nok. jeg brugte selv 2 måneder i indonesien og kunne have brugt mere, 2 måneder i thailand, 1 måned i vietnam, 1 måned i laos og 1½ måned i nepal, og ved alle steder har jeg tænkt at der vil jeg gerne til igen. Og denne gang for at opleve de steder der ikke er beskrevet i LP. LP’s “South east asia on a shoestring” er virkelig fantastisk at have, og den sikrer at man får set de steder der er såkaldte musts, men når man har set de steder må man nok ud at spørge sig lidt omkring. Regn med at bruge gennemsnitligt 100 kr. om dagen, så lever du på et middelniveau med penge til både lidt øl og souvenirs.

Anonym Anonym

Jeg brugte ca. 7000 Dkr på 7 uger i Thailand + Cambodia, vi boede billigt men levede ellers ikke specielt sparsomt, og for de penge tog jeg også dykkercertifikat.

Anonym Nisse

Räkna med en loppa om dagen!
    Och då kanske du kan räkna in biljetter
    hit och dit…..
    Så ha en trevlig resa!

Anonym felix

5000kr om mdr.
    saa bor du godt og spiser godt
    druk og party kan vaere dyrt saa regn med lidt ekstra
    hvis det en party tur
    men som backpacker low budget 2000kr vil sige 3000kr
    det godt
    men 5000kr i thailand er 30000 bath do math
    check airasia ud

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account