This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Vi er to fyre, der for første gang skal til ovennævnte lande fra d. 1 oktober 2007 med start i Bangkok.

Vi har planer om at starte med at tage et dykkercertifikat i Thailand, og vi vil høre om der nogen der har erfaringer med det ang. steder, priser mm.?

Derudover vil vi gerne høre om der er noget man bare SKAL opleve i de tre lande? Det gælder både gode dykker steder og oplevelser på land.

Vi ser frem til at høre fra jer!!

Venlig hilsen

Lars og Rene

Anonym Kondi

Hej

Et sted hvor næsten alle tager dykker certifikat i Thailand er på Koh Tao. Der er næsten ikke andet end steder hvor man kan tage dykker-certifikater. Når man kommer med båden til øen står folk parat med oversigter over hvor man kan tage det hende. Jeg bestilte mit på Khao San Rd. Det var et sted der hed Coral Grand Divers. Her var der både danske og svenske instruktøre. Det kostede ca. 1800 for at tage det inkl dyk udstyr og 3 nætter på det tilhørende hotel.

Det kommer helt an på hvad i vil. Om det er afslapning, fest, kultur etc. I laos skal i tage til Luang Prabang. Det er en helt fantastisk by som slet ikke kan sammenlignes med noget andet. Vang Vien er en turistby hvor der ikke er så meget at lave udover slappe af med andre backpackere. Vientienne (hovedstaden må i heller ikke snyde jer selv for)

I vietnam skal i tage op til Halong Bugten. Samt til byerne Hue, Hoi An, Nah Trang og Saigon. Man kan købe et buspas så man kommer til alle byerne.

I thailand ville jeg tage til Chiang Mai, Koh Chang, Phi Phi øerne, krabi og Samui. Men igen kommer det jo helt an på hvad i har lyst til at lave og se.

Hvis i har nogle spørgsmål er i velkomne til at skrive på min mail andreas_ruk@hotmail.com

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account