This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maj juul :)

Hejsa allesammen 🙂

Jeg er en 19-årig pige, som har planer om at rejse til Asien om 2½ år – skal lige spare op af SU’en først, så det tager sin tid. Umiddelbart lyder mine planer på Malaysia og Thailand, men vil meget gerne høre om der er nogle der har erfaringer med “bedre” steder i Asien? Jeg vil meget gerne se “vilde” dyr og naturparker. Jeg vil også gerne dykke – nogle erfaringer med gode steder? Kan snorkling bare tilnærmelsesvis sammenlignes med dykning? Ellers er jeg åben for forslag. Jeg har to måneder til rådighed til rejsen.
    Håber at høre en masse gode forslag fra Jer.

Knus Maj.

Anonym Anette

Hej Maj

Jeg kom hjem fra Thailand i juli, var der i 2,5 månede. Jeg rejste landet tyndt i 5uger og var frivillig lærer i 5 uger. Du skriver godt nok ikke at du vil arbejde, men hvis du virkelig vil opleve landets kultur så er det rigtig godt at være privat indkvateret og så er det en billig måde at rejse på. Prøv at kigge på http://www.mynitaya.com. Det var den familie jeg boede hos og moderen jeg arbejdet sammen med. Dette var uden tvivl den bedste og mest oplevelsesrig del af min tur. Her bor man langt langt ude på landet hvor der ikke er andre “hvide” end en selv. Det koster næsten ingenting at bo der så du ville sagtens kunne holde dit budget nede. Familien er lige så glade for de frivillige der kommer i 2 uger som i 6 måneder. Håber du kunne bruge det til noget.

Vh Anette

Anonym Maj juul :)

Hej Anette.

Ved godt det er mærkeligt at svare på mit eget spørgsmål, men jeg kan ikke finde ud af at finde dig herinde. Vil gerne have din mailadresse, hvis det er okay? Har været inde og tjekke hjemmesiden og det virker som en fantastisk chance. Mange tak for rådet. Men hvis du tilfældigt ser det her, vil jeg meget gerne have din mailadresse, så jeg kan få et par råd med på vejen.

Knus Maj

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account