This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rikke&Kasper

Jeg følger med her 🙂 Vi lander nemlig i Bangkok kl. 12.25 og skal videre med fly til Phuket kl. 14.40, og har også været i tvivl om hvorvidt der er tid nok.

Vi skulle faktisk også være rejst den 5. juni fra Hamborg, men har fået rejsen flyttet, så vi i stedet skal afsted den 2. juni 🙂

Anonym Claus

Det bliver noget stramt. Du har mulighed for at tjekke ind med en mobiltlf, hvis den har kan gå på internetet.
    Det kan du gøre, når du sidder i flyet til BKK.
    Det vil spare dig for lidt tid, men du skal jo stadigvæk hente bagage og gennem imigration.

mvh
    Claus

Anonym HelleMarie

Hejsa igen 🙂
    Jeg må da vel ikke bruge min mobil i flyet?! Men jeg kan se man kan tjekke ind på nettet op til 48 timer før, så kan jeg egentlig ikke bare tjekke ind før jeg tager afsted hjemmefra DK??
    Hvis man bruger den service med selv at tjekke ind, hvordan får man så boardingcard, ska man bare selv printe det?? Undskyld hvis jeg spørger dumt, men har ikke prøvet det før! Men er super glad for at få nogle råd fra folk der har prøvet det 🙂

Anonym Claus

Du må ikke bruge tlf under start og landing, men når først flyet er i luften, mener jeg ikke, at det er noget problem.
    Men du har helt ret. Du kan tjekke ind 48 t før afgang og bare printe boardinggpasset ud i DK.
    Det giver dig lidt ekstra tid, du skal bare aflevere bagagen ved Airasia skranken.

mvh
    Claus

Anonym Rasmus

Du må ikke bruge mobiltelefon eller andet radioudstyr under hele flyvningen.
    Du skal ikke flyve på det nævnte tidspunkt, blot have tjekket ind ikke? men ja, de lukker ikke for bagageaflevering før ca en 30-40 min før afgang. Bangkok plejer at være rimelig ligetil, men det er en meget stor lufthavn, og jeg har oplevet nogle gange at stå ret lang tid i paskontrollen. Derfra skal i jo så fra arrival to departure.

Anonym Claus
    Anonym Anonym

Tak for tipsene! Tror jeg printer mit boardingpas ud hjemmefra, det er vist lettest 🙂 Er det til at finde rundt i den kæmpestore lufthavn?? Og går man fra det ene sted til det andet??

Anonym chjorth

Hey.

Er lige selv kommet hjem fra Thailand i lørdags. Når du flyver med Air Asia skal man tjekke ind mindst 45 min. inden afgang og boarde 20 min. inden.

Ved ikke helt hvordan det fungere med deres online service. Som der også er andre der har skrevet, er det en virkelig stor lufthavn. Man kan godt være uheldig at der er MEGET lang kø ved paskontrollen og securitytjek.

Håber du får en god tur. Bare det var mig!

Anonym HelleMarie

Hejsa…

Jeg skal afsted på min første rejse til Thailand d. 5 juni! Pga urolighederne i Bangkok har jeg booket et fly direkte videre fra Bangkok! Jeg lander i Bangkok lufthavn kl. 12.25 og skal nå at tjekke ind på et air asia fly til Suret Thani inden kl. 13.20. Nu bliver jeg så helt i tvivl om jeg kan nå det??? For jeg skal jo hente min bagage og finde over hvor jeg skal tjekke in! Er der nogen der har nogen erfaringer, som kan hjælpe??

Hilsen Helle

Anonym nielsenbirthe@sol.dk

Min oplevelse af Bangkok lufthavn er
    KAOS – så vær så meget på forkant
    som overhovedet muligt – umiddelbart
    vil jeg stille ? ved om du kan nå det.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account