Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3547995
     aworldofbackpacking.com/Tine

      Jeg synes, at det kommer lidt an på hvad I vil og er til 🙂 Jeg synes selv, at Bali er et dejligt sted, billigt og godt til børn da distancerne er korte, de lokale søde og der er lidt af det hele 🙂

      #3547994
       MARTIN, SANNE OG UNGERNE

        Vi er en familie 3 børn, som netop har besluttet at rejse til Asien 3 uger fra midt oktober 15.
        Vi vil gerne rejse med rygsæk, og ikke have planlagt alt hjemmefra. Det er derfor nok for os at have flybilleter, overnatning finder vi når vi kommer frem. Vi har dog 3 børn på 3, 5 og 12 og er derfor ikke til den store rundrejse.
        Har kigget på Bali, da det umiddelbart ser fornuftigt ud rent vejrmæssigt, men er åbne for alle input.

        #3548000
         MissAdventure

          Der er sååå mange skønne steder i Asien…. men med 3 børn synes jeg, I skal vælge et sted, hvor der er mange muligheder uden behov for en masse transport. Fx. er jeg vild med Filippinerne…. men der er rigtigt meget transport rundt mellem øerne… så det ville jeg ikke bruge tid på med 3 børn og 3 uger til rådighed.

          Jeg synes, at Bali er et rigtigt godt forslag… har selv været der nogle gange. Der er mange forskellige muligheder for både oplevelser, natur, kultur, hygge og afslapning. Det er nemt at komme rundt og kræver ikke, at man sætter en masse tid af til transport.

          Thailand er en anden mulighed.

          #3548005
           Jonas E

            Hej Martin

            Jeg har flere gange været i Thailand med mine 3 børn og kan helt sikkert anbefale turen derned. Der er de skønneste sandstrande og natur, som vi altid har drømt om 🙂

            Jeg har de 2 sidste gange benyttet http://www.uniquetravel.dk/thailand.html som sælger rejser til thailand der er skræddersyet til dine ønsker og behov. giv dem evt. et kald med dine ønsker og få en god pris på rejsen 🙂

            Mvh Jonas

            #3649445
             Christina

              Hej Martin.
              Vi har rejst med vores børn i 3,5 mdr. på Filippinerne, Thailand og Malaysia. Filippinerne er et lidt barskt land, hvorimod Thailand er ganske fantastisk, når man rejser med børn.
              Sidst vi var afsted (sidste år), var vi en mdr. på Sri Lanka! Absolut anbefalelsesværdigt!! Super sikkert og nemt land at rejse rundt i, hvor befolkningen er imødekommende, og hvor der er en stor åbenhed.
              Hvis I er interesserede, kan I læse om vores rejse på http://www.atrejsemedboern.dk.
              Vi har endnu ikke fået lagt beskrivelser om Filippinerne, Thailand osv derind, men det kommer 🙂
              Mvh Christina

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account