This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym fam clausen

Vi er en lille familie som i forbindelse med en jordomrejse får besøg af vores store søn i 6 dage til november. HAn lander i Bangkok og rejser igen fra Bangkok. Vi skal finde et sted og nyder dagene sammen, men har aldrig været i Thailand.
    Tænker en bunkalov eller lille hotel, ud til vandet og med fornuftige transportmuligheder fra Bangkok.
    Er der nogen som har et godt tip ?

Anonym Lisbeth

Hvis ‘ud til vandet’ ikke nødvendigvis er ved havet, vil jeg foreslå, at I booker en tur med husbåd på Khao Laem ved Sangklaburi (tæt ved Myanmars grænse vest for Bangkok).
    Læs mere her:
    http://www.jysk-rejsebureau.dk/aktivitetsrejser.asp?AjrDcmntId=284

Anonym Louise

Ko Chang eller Ko Samet kunne være en mulighed eller Hua Hin som også er et sted hvor thaierne selv tager på ferie. (Har dog ikke selv været i Hua Hin).

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej.
    Hvis den står på total familie hygge,kan jeg anbefalde jer koh samet, tjek jeps bungalow,super morgen buffe.eller naga bungalows,
    To gode steder lige ned til den flotte strand,Koh samet er hygge,som passer fint til en gang familie hygge med lidt öl og en masse kort spil,bliver det lidt for kedelig har i koh chang et par timer derfra,hvor der sker mere.Lykke til.lars

Anonym Lisbeth

Kan I bruge nogle af de forslag, I har fået?

Anonym fam clausen

Hej quest
    Tak for dine forslag. Vi har lige afventet med at svare til vi så om der kom flere forslag. Vi har for 5 minutter siden booken en Lake Adventure hos Jysk Rejsebureau.
    Tak for gode råd og tips.
    Vi skriver om oplevelsen herinde når vi kommer hjem til november.

Anonym Lisbeth

Hej fam clausen

Det lyder super godt…jeg er spændt på, at høre om I bliver lige så begejstrede for oplevelsen, som vi var.

Rigtig god fornøjelse 🙂

VH
    Lisbeth

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account