Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545348
     paczt

      Hej.

      Jeg er 24år bor i århus.
      Lige pt. arbejder jeg inden for telemarketing hos Falck.
      Som de fleste andre, så har jeg en drøm om at rejse ud af Danmark, og opleve verden.

      Jeg søger derfor arbejde..

      – Jeg kunne godt tænke mig at arbejde et sted med backpackers (hostel, beachbar, bungalows osv.)

      – Jeg kunne godt tænke at arbejde på en tropisk ø ( koh chang, hawaii , st. croix osv.)

      – Jeg vil gerne snakke med mennesker og yde en service, som gøre deres ophold og rejse bedre.

      – Jeg ønsker ikke mere Telemarketing arbejde.

      Jeg er frisk på det meste inden for de her rammer, og gerne i en periode på 6 måneder eller derover. Er villig til en lav løn, hvis bare der er logi med.

      Jeg har en plan om at tage rundrejseguide uddannelsen til juli 2014, så det er også for at få lidt erfaringen og udvide horisonten mens jeg kan. En anden plan er at tage padi og evt instruktør bevis, imens jeg arbejder i et pågældende land, så jeg kan bruge dette i fremtiden.

      Men I alt det her, kunne jeg godt bruge en hjælpende hånd..

      kender du nogle, eller har du hørt om noget der kunne være noget for mig?
      Kender du nogle gode sider?
      Har du selv erfaringer med dette?
      Har du tips og gode ideér?

      #3545350
       jacob

        hvis du har gode engelsk evner og du er god til børn, så søger thailand rigtig mange engelsk lærere.
        månedslønnen ligger på mellem 30-70000 bht alt efter dine kvalifikationer.
        de foretrækker godt nok folk fra engelsk sprogede lande. men jeg har lige tilbragt et år med at undervise dernede.
        det hjælper dog meget hvis du har en bachelor af en eller anden slags. lige gyldigt hvilken ( har jeg ikke )
        mit engelsk er så også flydende.

        du kan også uddanne dig til dykker instruktør, lønnen er langt fra fantastisk og ligger på mellem 20-30000 bht om måneden i thailand. og det koster en del penge at uddanne sig til.

        #3545351
         paczt

          mit engelsk er på et ganske fornuftigt niveau..
          Men leder nok mest efter et job, hvor jeg har med backpackers at gøre, om så det er nogle små guidet ture eller et sted hvor der bor og er backpackers. Det er også i forhold til at mit job som rundrejseguide vil bestå af at have med backpackers at gøre og vide hvad deres præferencer generelt er..

          Jeg er uddannet på handelsskolen, og handelsfagskolen i skåde.
          Så desværre ingen bachelor eller kandidat..

          #3545355
           jacob

            umiddelbart er min erfaring med den slags arbejde du søger er at de bare slår jobs op lokalt .. dvs for backpackerer som allerede er i området. så en del af den slags skilte på phi phi.

            men ellers kan du jo sende en mail til nogle af de store hostels som ligger de steder du gerne vil arbejde.

            #3545383
             Eriksen75

              På de små øer i det sydlige Thailand er der en del udlændinge som arbejder, især i højsæsonen. De arbejder som regel for gratis kost og logi på en strandbar. Disse jobs er du nødt til at finde ved at tage rundt og spørge.

              Der er også en del som arbejder på samme vilkår i backpackerbyen Vang Vien i Laos.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account