This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tinna

Hej..
    Til Febuar rejser min kæreste og jeg til Argentina og dernæst Bolivia. Hvis der er nogen som sidder inde med tips, gode råd, adresser eller steder vi bare skal se, så vil vi meget gerne høre fra jer..
    I Bolivia vil vi meget gerne ud og opleve junglen,så igen hvis nogen har et anbefalelsesværdig sted så skriv endelig..Det kan altsammen være lidt svært at overskue, så vi vil meget gerne have så mange ideer som muligt ..På forhånd tak..
    Hilsen Claus og Tinna

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Claus og Tinna

Her er nogle tips, som jeg håber i kan bruge.

Bolivia
    Når i ankommer er det en god idé at købe den engelske avis “The Bolivian Times”, som har en god oversigt over igangværende og kommende arrangementer.

Hav altid jeres pas med jer – hvis politiet stopper jer skal i vise det frem. Har i det ikke kan i se frem til et flere timer langt besøg på politistationen.

Det er høfligt at give hånd, når i møder nogen – og siger farvel. Som i Danmark.

Tag på en trekkingtur – sørg for at være i form og sørg for at medbringe et par gennemtrådte vandrestøvler / sko.

Lær gerne lidt spansk – det vil være velset…

Argentina:
    For at få lokale nyheder og information of events køb avisen “The Buenos Aires Herald”, der er på engelsk.

Oplev tangoen, der stammer fra Argentina. Hvis i har rytme – så tag en tangolektion. Det vil i ikke glemme. Et godt sted er San Telmo loppemarkedet, der afholdes på søndage i Buenos Aires.

Hvis i kan, så tag syd på og oplev Ildlandet – en fantastisk naturoplevelse. Iguazu vandfaldene skal også ses og der er mange andre steder………..

Håber i får en god rejse ..

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Claus og Tinna

Her er nogle tips, som jeg håber i kan bruge.

Bolivia
    Når i ankommer er det en god idé at købe den engelske avis “The Bolivian Times”, som har en god oversigt over igangværende og kommende arrangementer.

Hav altid jeres pas med jer – hvis politiet stopper jer skal i vise det frem. Har i det ikke kan i se frem til et flere timer langt besøg på politistationen.

Det er høfligt at give hånd, når i møder nogen – og siger farvel. Som i Danmark.

Tag på en trekkingtur – sørg for at være i form og sørg for at medbringe et par gennemtrådte vandrestøvler / sko.

Lær gerne lidt spansk – det vil være velset…

Argentina:
    For at få lokale nyheder og information of events køb avisen “The Buenos Aires Herald”, der er på engelsk.

Oplev tangoen, der stammer fra Argentina. Hvis i har rytme – så tag en tangolektion. Det vil i ikke glemme. Et godt sted er San Telmo loppemarkedet, der afholdes på søndage i Buenos Aires.

Hvis i kan, så tag syd på og oplev Ildlandet – en fantastisk naturoplevelse. Iguazu vandfaldene skal også ses og der er mange andre steder………..

Håber i får en god rejse ..

Anonym Anna

Hej….
    Jeg har endnu ikke selv vaeret afsted, men er fra min nuvaerende position i Barcelona i fuld gang med planlaegningen. Jeg talte med en gut fra Buenos Aires saa sent som i gaar, og han mente at Argentina er superduper, og at Bolivia er ret beskidt for ikke at sige meget fattigt. Dog har jeg en ven som har vaeret i Bolivia i seks maaneder med sit studie. Han befandt sig i omraadet omkring Sucre som han holdt meget af. Jeg talte ligeledes med en pige den anden dag, som just er hjemvendt fra Sydamerika. Hun anbefalede ligeledes Sucre og dertil Peru og Argentina.
    God tur – glaeder mig til at foelge i jeres fodspor.

Jensine

Hej !

Vi besøgte Bolivia for et par år siden. Fantastisk land, og nemt at rejse i, specielt hvis man kan bare lidt spansk.

Du kan læse mere på vores hjemmeside http://www.pernille-kennet.dk, hvor vi også har billeder og rejsetips.

Mange hilsner

Pernille

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account