Dette emne har 5 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 1 måned siden af paplo007.

• Forfatter
     Anonym

Hej backpackere!

Jeg tager til Sverige(småland, Blekinge) her til sommer, på en primitiv camping tur med telt, trangia og fiskestang alene og vil høre om i vil anbefale en fed trekking rute eller uundværlige seværdigheder man bare ikke må gå glip af.
      OG er der nogen der ved om man kan leje en kajak for nogle dage? og evt. pris.
      OG hvad gør man mod svid-knott (eller mitter på dansk)?

Mvh Mathilde (20 år)

Anonym

Hej 🙂
        Jeg planlægger noget lignende. Kom du afsted sidste sommer? Hvordan gjorde du og hvor vandrede du osv?
        mvh

Svensken

Lad teltet derhjemme. Kom og bo i mit dejligt stuga http://sverigestugor.eu/sverige/Smaland/stuga/Smaland-1682 midt i naturen i Sverige 🙂

Mia

Hej,

Selvom du gerne vil ud i naturen og på camping, vil jeg mene, at du også sagtens kan tage en dagstur til Malmø. Det er en ret fin by med fine seværdigheder – og den rummer også flere smukke parker og en rigtig flot strand med udsigt til Øresund. Vi var glade for, at vi tog dertil på en weekendtur i sommers 🙂

Rigtig god tur til Sverige! 🙂

Het is nog steeds beter om in een tent te kamperen! Het is echter niet voor iedereen weggelegd, omdat het niet altijd comfortabel is. Maar hoe je ook uit het stadsleven wilt stappen en naar het platteland wilt gaan…

paplo007
            Deltager

Privet kak dela&

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account