Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3503819 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     kerstin+charlotte

Hej
      Vi er to veninder som skal 7 måneder til Sydamerika og backpacke og arbejde frivilligt. Vi går selvfølgelig efter det mest seværdige – deriblandt Titicaca-søen og Salar de Uyuni. Er der nogen, som har været der og evt. har gode erfaringer med steder at overnatte, ture, priser osv, så ville vi blive meget glade, hvis I ville dele dem med os 🙂
      Det kunne også være godt, hvis I kan anbefale gode steder at arbejde frivilligt… som ikke er alt for dyrt

Hilsen Kerstin og Charlotte

Maurice

Hej
        Salar de Uyuni er super fedt. jeg tog en firedages jeeptur med fra Tupiza til Uyuni med selskabet Tupiza Tours. jeg tror jeg betalte 95 dollars med alt betalt. Vi overnattede hos lokale de tre overnatninger. Helt suverænt fed oplevelse.. Total fed naturoplevelse.
        Da vi skulle på titicaca søen fandt vi et rejsebureau i Puno i Peru, som havde et godt tilbud, hvor vi boede hos nogle lokale en enkelt overnatning på en ø på søen. kan ikke huske hvad bureauet hed.
        Skriv hvis i vil vide mere.
        jesper

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account