This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Niba

Jeg har tænkt mig at trekke i regnskovene i Bolivia – jeg er interesseret i at trekke i 2-3 uger i regnskoven. Hvis I har noget erfaringer vil jeg blive meget glad for, hvis I kan komme med nogle anbefaling og oplysninger ang. trekkings pris – tidsvarig – sted osv. Jeg vil gerne trekke sammen med en lille gruppe samt en guide.. Håber at høre fra jer 🙂 Hilsen Nina

Anonym Diana

Hey Nina!

Tag til Rurrenebaque (staves vist sådan). Derfra er der mange gode og virkelig billige ture! Der er generelt ikke så mange rejsende i Bolivia, og en tur på 2-3 uger er der sgu ikke så mange der er med på! Men Rurrenebaque er centrum for rejser i regnskoven i Bolivia, så det skulle være der, du vil have størst sansynlighed for en sådan tur. Og guiderne er meget flexible. Det sværeste er at få andre med, så turen bliver billigere! Du skal regne med ca.20 dollars pr.dag inkl.alt! Fed tur – men vælg at tage afsted på det tidspunkt, hvor der er færrest myg:-)

Mvh. Diana

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account