This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym krista

Jeg vil gerne ud og rejse næste år, og regner med at skulle arbejde et halvt års tid for at tjene til det… er der nogle der har nogle ideer om hvor man kan arbejde og tjene rigtig godt samtidig.. gerne natarbejde, weekend osv.. (midtjylland) gerne Horsens, Vejle, Århus, Odder området….

Anonym mortenmj

Den bedste måde er vel lærervikar på en folkeskole…så får du tæt på 200 kroner i timen.
    Også har du alle aftener og weekends til andet arbejde.

Anonym Louise

eller bliv afløser eller vikar i hjemmeplejen eller på en døgninstitution. Så får du alle de skæve vagter og det giver en del ekstra i lønningsposen, også selvom du er uerfaren..

Anonym ChellBabs

lønnen som afløser i hjemmeplejen er ca. 110kr i timen, uden tillæg. jeg arbejder selv der 🙂 det er ikke super meget, men regler fra 3F 🙂 Mols Linien giver 167 kr i timen uden tillæg, det giver i hvertfald en hel del mere, men ved ikke om de søger nu 🙂 du kan prøve det…

Anonym krista

..Jeg har taget en HHX så kan “undervise” i lidt af hvert.. især matematik, og sprog… Men ved heller ikke om det at være tilkadevikar til folkeskoler er for lidt.. jeg mener, det er jo ikke altid der er brug for en..

Ang. Mols Linien, er det så som kantine hjælp eller?

Anonym krista

Men skal man slet ikke have nogen form udd. eller kursus for at arbejde i folkeskole…. ?

Anonym Line

Jeg læser selv til lærer, og nej, man skal desværre ikke have nogen form for udd. for at være lærervikar.
    Der er dog støst mulighed for at få job, hvis du har en gymnasiel udd. og hvis du kan prale af at kunne undervise i tysk eller fransk er det MEGET godt!
    Du har nok størst chance for at få job i byer, hvor der ikke ligger et lærerseminarium, da mange af dem selvfølgelig tager vikarjobene.
    Håber det var til lidt hjælp og go tur ud i verden:)

Anonym Thomas

Mon ikke du bare skal være glad hvis du overhovedet kan få noget i øjeblikket, kontanthjælp kommer du ihvertfald ikke langt for.

Ikke for at være en lyseslukker

Anonym ChellBabs

Det ersom stewardesse 🙂 der kan du tage imod bestilling, servere eller stå i caféen.. men ved ikke om de mangler, men det er da forsøget værd 🙂 du kan også prøve at kigge på deres hjemmeside om de søger nogen i land til billetsalg fx. 🙂 Held&Lykke

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account