This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Majsen

Hej!
    Jeg bliver student her til sommer 2008. Derefter skal jeg arbejde frem til januar 2009, hvor jeg skal ud at rejse i laang tid. Derfor skal jeg bruge MANGE penge :-).
    Nogen der kender til jobs der giver RIGTIG gode penge? (dag/nat, arbejdsopgaver er ligegyldigt)
    Tak!!

Anonym asia

At komme ud og sejle f.eks. med DFDS og f.eks. være tjener giver også godt. Man er typisk ude 14 dage og hjemme 14 dage. Men man arbejder rigtig meget på de 14 dage man er ude. Jeg har ikke selv prøvet det, men kender flere som har. Og så betaler man næsten ingen skat.

Anonym asia

At komme ud og sejle f.eks. med DFDS og f.eks. være tjener giver også godt. Man er typisk ude 14 dage og hjemme 14 dage. Men man arbejder rigtig meget på de 14 dage man er ude. Jeg har ikke selv prøvet det, men kender flere som har. Og så betaler man næsten ingen skat.

Anonym Anonym

Hej Majsen!

Det kommer jo an på hvor du bor. Der er en god side der hedder jobnet.dk. De har rigtigt mange jobopslag, men igen kommer det jo an på hvor du bor. Hvis du bor i nærheden af en stor by, så er det en god idé at søge der. Der er ofte større mangel på arbejdskraft, så lønnen er ofte bedre. Ellers giver fabriks-/pakkearbejde rigtigt godt. Kender et par stykker der pakkede rejer om natten til over 200kr i timen. Generelt giver alt hårdt/”ulækkert” arbejde rigtigt godt, så prøv at kontakte de lokale fabrikker eller slagterier. Folkeskolevikar giver ca.180kr i timen, men det er jo så deltidsarbejde, så der skal du også have noget andet ved siden af.
    Hvis du har spørgsmål, så skriv en besked på min profil.

Mvh Lth

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account