This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Honeymonsteret

Til januar rejser min veninde og jeg afsted på fem måneders backpacking, først 2,5 måned i Asien og efterfølgende rejser vi til Sydamerika, hvor vi skal rejse yderligere 2,5 måned i Costa Rica, Brasilien og Argentina.
    Vi arbejder begge fuldtid i dette halvår og sparer på det nærmeste hver en tjent krone op til rejsen. Vi har selvfølgelig ingen forestillinger om at vi skal leve i luksus og er helt indstillet på at holde især udgifterne til kost og logi på et minimum, da det jo er de fede oplevelser i form af aktiviteter og udflugter der er centrale.
    Men alligevel føler vi os ikke helt sikre på at vi får sparet helt nok sammen. I den forbindelse har vi snakket om muligheden for evt. at tjene lidt penge undervejs på turen og her særligt med henblik på Sydamerika.
    Mit spørgsmål er derfor om der er nogen der har erfaring med at tjene lidt penge til dagen og vejen undervejs på turen i nogle af ovennævnte lande? En betingelse er selvfølgelig at det er forholdsvist ukomplicerede forhold i forhold til omstændighederne for arbejdet og at det er let tilgængeligt for backpackere der måske ikke kan afse flere uger til projektet. Nu ved jeg godt at jeg er krævende, men man kunne selvfølgelig også håbe på at det kunne være noget der var lærerigt og gav et kulturelt udbytte og lærerige oplevelser

Mvh,
    Kamilla

Anonym Max

Hej
    Jeg ville glemme alt om at tjene penge i Sydamerika. Arbejdsløsheden er tårnhøj og lønningerne urimeligt lave. Det giver ganske enkelt ikke mening for en dansker at gøre sig til lønslave dernede.

Til gengæld er prisniveauet også meget lavt og I vil se at jeres penge rækker temmeligt langt hvis I bærer jer fornuftigt ad.

Go’ tur

Anonym Honeymonsteret

Okay, den var ny for mig faktisk! Ved selvfølgelig godt at arbejdsløsheden er lav, men synes bare at have hørt fra flere at mulighederne var gode.
    Men siden jeg ikke hører noget fra nogen andre herinde, så må du jo have ret!

Jo tak:)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account